Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: plusy posiadania parki i standardowe zapoznanie się kotów ;)  (Przeczytany 3149 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

olc!a

  • Gość
No właśnie... Jakie są plusty trzymania dwóch czy więcej kotów? Ogólnie to wiem, ale potrzebuję konkretnych argumentów, żeby zacząc wojować z rodzicami :P

Kolejna sprawa, bo w tym to jestem całkiem zielona.
Jak standardowo przebiega pierwsze spotkanie dwóch obcych kotów? Jak poznać, że jest ok i co będzie oznaką, że lepiej byłoby kocury rozdzielić? No... wiecie chyba o co mi chodzi ;)

I jeszcze coś...
Kazik był rok w schronisku, rok w '27-sztukowym' stadzie kotów. Wzięliśmy go jakoś pod koniec marca tego roku, od tamtej pory nie miał do czynienia z innymi kotami. Dogadałby się bez problemu z pobratymcem, nawet dorosłym?
Zapisane

Ekoteczka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2948
  • Kocham koty :)
plusy posiadania parki i standardowe zapoznanie się kotów ;)
« Odpowiedź #1 : 2004-12-05, 19:16 »
Ja też sie przymierzam do wziecia drugiego kotka.
Wydaje mi sie że z kotami to jak z ludźmi. Jedne sie lubią, inne nie...
Jedne są bardziej towarzyskie, inne mniej...
Np. kot mojej koleżanki lubi wszystkie koty oprócz mojej. Jak tylko sie zobaczyły to sie najeżyły na siebie i zaczęły warczeć i prychać.
Moja Kocia zdecydowanie woli towarzystwo psów i małych zwierzaczków :)
Zapisane
BC + koci podrostek

Eli

  • Gość
plusy posiadania parki i standardowe zapoznanie się kotów ;)
« Odpowiedź #2 : 2004-12-05, 19:23 »
plusy?
napewno taki że kot nie bedzie czuł sie samotnie, bedzie mial sie z kim bawić.
Dalej nie moge sie wypowiedziec bo sama mam jednego kota..
Ale jeśli koty wykastrowane to mysle ze nie beda bojowo nastawine do siebie...
Zapisane

Forum Zwierzaki

Sal

  • Gość
plusy posiadania parki i standardowe zapoznanie się kotów ;)