Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Welony- potrzebna pomoc!  (Przeczytany 5610 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kris_1234

  • *
  • Wiadomości: 10
Welony- potrzebna pomoc!
« : 2009-01-01, 23:30 »
Witam!
W sprawach akwarium jestem jeszcze laikiem, dopiero zaczynam się w to bawić. Posiadam 126l akwarium, w którym jest jeszcze mało elementów dekoracyjnych (JESZCZE). W posiadaniu mam kilka rybek w tym 3 welonki...
Pierwsze moje pytanie to jak mogę odróżnić samca od samicy?  a druga sprawa to jak mam w razie czego postępować w razie populacji? (wydaje mi się że 1 rybka jest ,,kotna") co należy zrobić? krok po kroku prosił bym o opisanie sprawy.
kupić nowe akwarium do ikry?
na jaką temperaturę ustawić grzałkę?
jak karmić młode?
czy inne ryby ich nie zjedzą?
etc. etc.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odp.
 :help:
Zapisane

mitrandir

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 1267
Odp: Welony- potrzebna pomoc!
« Odpowiedź #1 : 2009-01-02, 01:48 »
temat juz byl przerabiany duuuuzo razy.
co masz na mysli mowiac elementy dekoracyjne?
imo nie powinny ci sie rozmnozyc...
Zapisane

Bard

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 1029
  • Oel ngati kameie
    • WWW
Odp: Welony- potrzebna pomoc!
« Odpowiedź #2 : 2009-01-02, 13:06 »
temat nie dość że rzeka to jeszcze omawiany miliony razy, raczej nie rozmnożysz welona/karaśka/złotej rybki (nikt prawie nie rozróżnia) i nie rozumiem pytania "czy inne ryby ich nie zjedzą?" bo tu Ci powiem że welony to rybki które w akwarium powinny być jednogatunkowym, są to ryby zimnolubne więc im towarzystwa nie dopasujesz bo albo welony padną bo za ciepło albo reszta będzie padała z wychłodzenia.
1. jakbyś ikrę dostał to możesz próbować w 20L baniaczku
2. temp pokojowa im wystarczy więc grzałki nie trzeba, a w lato czasami ochładzać nawet