Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu

Autor Wątek: Walentynki :)))  (Przeczytany 15442 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pat

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2630
  • oby do przodu byle nie na czworaka;)
Walentynki :)))
« Odpowiedź #90 : 2004-02-06, 15:59 »
a ja chyba sobi odpuszcze walentynki ......
Zapisane
To piekło nie raj :)

vitani

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1390
  • najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
Walentynki :)))
« Odpowiedź #91 : 2004-02-06, 17:53 »
Ja bym tam kupiła swojemu, gatki z trąbą ( na wacusia ) :wink: ... Oczywiście jakbym miała stałego partnera, bo w przeciwnym razie nie będę się narażać :lol:
Zapisane
dokud se zpívá, ještě se neumřelo, hóhó

iwa

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #92 : 2004-02-07, 11:40 »
a wiecie,że w sumie to nie muszą być prezenty takie serduchowe :wink: można dać na przykład książkę ulubionego pisarza,albo film...coś takiego co sprawi radość i czym pokaże się tej jednej jedynej osobie,że pragnie się jej szczęścia :)
Zapisane

Forum Zwierzaki

Walentynki :)))
« Odpowiedz #92 : 2004-02-07, 11:40 »

cholka

  • *
  • Wiadomości: 2582
Walentynki :)))
« Odpowiedź #93 : 2004-02-07, 12:10 »
Cytuj

Ja bym tam kupiła swojemu, gatki z trąbą ( na wacusia )  ...

Hyhy, vitani świetne :hyh:
Zapisane

iwa

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #94 : 2004-02-07, 12:48 »
Cytat: cholka
Cytuj

Ja bym tam kupiła swojemu, gatki z trąbą ( na wacusia )  ...

Hyhy, vitani świetne :hyh:

trąba? bomba :wink:
Zapisane

pat

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2630
  • oby do przodu byle nie na czworaka;)
Walentynki :)))
« Odpowiedź #95 : 2004-02-07, 13:58 »
hheh widzialm atkie w zarach gatki :)
Zapisane
To piekło nie raj :)

cholka

  • *
  • Wiadomości: 2582
Walentynki :)))
« Odpowiedź #96 : 2004-02-07, 14:52 »
Pat, to po jakich sklepach Ty chodzisz :P? (Nie ładnie ;) )
Zapisane

gunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2599
Walentynki :)))
« Odpowiedź #97 : 2004-02-07, 16:52 »
Cholka, jeszcze nie znasz Pat :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Zapisane

pat

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2630
  • oby do przodu byle nie na czworaka;)
Walentynki :)))
« Odpowiedź #98 : 2004-02-07, 23:39 »
heeh weszlam do sklepu z bielizna kupic se gatki he patrze sie w pewna strone a tam peewne gatki meskie heh :P
Zapisane
To piekło nie raj :)

Forum Zwierzaki

Walentynki :)))
« Odpowiedz #98 : 2004-02-07, 23:39 »

Asia Evenstar

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #99 : 2004-02-08, 11:15 »
ja nie przepadam za walentynkami i ich jakoś specjalnie nie obchodze..... no chyba że mnie ktoś zaskoczy  :P
Zapisane

madz

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2333
Walentynki :)))
« Odpowiedź #100 : 2004-02-08, 17:34 »
Ja wysyłam kilka walentynek do najlepszych kumpli i koleżanek (wymiana ;)). Zawsze miło jest dostac jakąś kartkę, ale nie przywiązuje sie do tego ;)
Zapisane

kasia

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #101 : 2004-02-08, 18:31 »
Własnie mi uświadomiliście, że jednak wysyłam walentynkę :)
Od czego są w końcu przyjaciele  :D
Zapisane

vitani

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1390
  • najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
Walentynki :)))
« Odpowiedź #102 : 2004-02-09, 19:38 »
no właśnie!! :impra:  Oni przynajmniej będą zachwyceni kartką,.. a nie jak niektórzy
Zapisane
dokud se zpívá, ještě se neumřelo, hóhó

iwa

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #103 : 2004-02-10, 08:04 »
a ja już wiem,gdzie pójdę na walentynki :) najpierw na kocią wystawę,a potem na musical "cats" :jupi:  :jupi: oczywiście muszę się już wziąć za wysyłanie walentynek do koleżanek:)a dla mamy mam misia z serduchem:)
Zapisane

Ciapka

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #104 : 2004-02-29, 19:31 »
niawndiz wlanatynek..znacyz w minoych latach byly mi..obojetnie,..a te mialyy byc wyjkatkowe po ras 1 w zyciu nie sama..perptkywa piknego wiczoru tylko we dwujke..tyle sie naobicywal..i co..w sumie w wlanatynki topadl sie nasz zwiazek.. najgoryz dizn w mouiz zyzicu..cakly przpkalanay..ech od tametgo dnia mam dolą i wogole..do dupy wrzysko..
Zapisane

Forum Zwierzaki

Walentynki :)))
« Odpowiedz #104 : 2004-02-29, 19:31 »

Tafta

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #105 : 2004-02-29, 19:55 »
ej Ciapex, nie przesadzaj
będzie jeszcze wiele cudnych walę tynków w Twoim życiu :hyh:
Zapisane

iwa

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #106 : 2004-02-29, 21:56 »
ojej.moj humor na wlentynki tez byl taki sobie.to chyba przez pogode :roll: a tak wogole to dzieki za awans tematu do takiego fajowego dzialu :wink:
Zapisane

Darke Elf K.

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #107 : 2004-02-29, 22:00 »
najlepiej dac pierscionek z maszyny za 2zl  :lol:
Zapisane

Ciapka

  • Gość
Walentynki :)))
« Odpowiedź #108 : 2004-03-01, 07:29 »
no nie..
 ja tao mam takie zalamanie po tym zerwaniu jak nigdy w zyciu tak pokochlam tamtego czlowieka ze porazka..byl takie slokdi kochnay fajny opuki mnie nie zostawil..
Zapisane

Robert Janek

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 57
Odp: Walentynki :)))
« Odpowiedź #109 : 2016-01-27, 11:32 »
Kolejne walentynki już wkrótce... Chciałbym się Was zapytać o zdanie. Ponieważ oboje z moją „lepszą połówką” uwielbiamy samochodowe wyścigi, postanowiłem, że oświadczę jej się właśnie podczas jazdy Mitsubishi – modelem Lancer EVO IX, który uwielbia :) Nie wiem jeszcze jak tego dokonam, bo jakoś będę musiał ofiarować jej zaręczynowy pierścionek, ale na pewno coś wymyślę :D Może po prostu zaraz po tym jak wysiądzie z samochodu… Ciekawy jestem jej miny gdy dostanie taką podwójną dawkę adrenaliny, mam tylko nadzieję, że powie mi „tak” ;) Myślicie, że to dobry pomysł?
« Ostatnia zmiana: 2017-12-06, 20:01 autor IBDG »
Zapisane
Nigdy nie ma się drugiej okazji, żeby zrobić pierwsze wrażenie.
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 24 zapytaniami.