Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: kocie wystawy  (Przeczytany 5731 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pinczerka_i_Gizmo

  • Gość
kocie wystawy
« : 2003-01-12, 12:45 »
Wiem, że istnieje cos takiego jak kocie wystawy...
Ale chciałam sie zapytać o jedna rzecz...czy koty dachowce to na wystawach są tak jak kundelki na psich wystawach?
Zapisane

Julia Snake

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #1 : 2003-01-12, 15:48 »
Ja się tam za bardzo nie znam, ale chyba są organizowane specjalne wystawy dla dachowców
Zapisane

bardzo_wkurzona_emilka

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #2 : 2003-01-12, 16:02 »
Dachowce (koty wielorasowe) nie moga brac udzialu w wystawach.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: kocie wystawy
« Odpowiedz #2 : 2003-01-12, 16:02 »

Megi_Oberhexe

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #3 : 2003-01-12, 21:29 »
Cytat: bardzo_wkurzona_emilka
Dachowce (koty wielorasowe) nie moga brac udzialu w wystawach.


Nie masz racji, Emilko, na kocich wystawach jest oddzielna klasa kotów domowych, w której można wystawiać koty europejskie koktailowe :)  :)
http://koty.poznan.multinet.pl/zasadywystawy.html - regulamin wystaw, zawierający informacje o możliwościach wystawiania kotów domowych.
Zapisane

bardzo_wkurzona_emilka

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #4 : 2003-01-13, 15:37 »
Naprawde?? :shock:  nie wiedzialam..ciekawe...moze bym moja kociczke na wystawe zabrala :lol:  8)  i przepraszam wszystkich za bledne informacje :oops:
Zapisane

Megi_Oberhexe

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #5 : 2003-01-13, 19:46 »
Emilko, cieszę się, ze mogłam pomóc. Z tego co wiem, klasa kotów domowych jest właśnie dla tych, którzy chcą sie pochwalić pieknym kotem bez zdefiniowanej rasy :)  :)
Zapisane

Emilka

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #6 : 2003-01-13, 19:58 »
a czy ten kot bez rasowy ;)  mosi byc rzeczywiscie taki jakis...hm... :?:
szczegolnie wyrozniajacy sie?
Zapisane

Megi_Oberhexe

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #7 : 2003-01-13, 20:30 »
Nie wydaje mi się. Chyba wystarczy, jak będzie pieknyw  oczach swojego właściciela :)  :)  To, jak zostanie oceniony to juz insza inszość.
Zapisane

dragon_lady1

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #8 : 2003-01-14, 15:15 »
:) zazwyczaj na kocich wystawach jest tych kotów mało(jeden,dwa..albo wcale)więc zazwyczaj z tak zwanego "klucza"są oceniane dobrze i nawet czasami dostają jakieś nagrody(np.puchar),ale...
ludzie się nie decydują na wystawianie kotów domowych ,bo niestety koszt wystawiania jest taki sam jak przy kocie rasowym ,czyli wysoki.
Musisz tego kota zarejestrować w związku,płacić składki,potem opłacić wystawy(ok.140zł,za dwa dni)do tego dochodzi hotel,przejazd.Więc jak sama widzisz wystawy to kosztowne hobby i ludzie wolą wydać taką kase na karmę lub inne rzeczy dla ulubieńca.
Ale jeśli tylko chcesz... :)
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: kocie wystawy
« Odpowiedz #8 : 2003-01-14, 15:15 »

Emilka

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #9 : 2003-01-14, 15:53 »
nie..no..tak sobie tylko zartowalam  :lol:
Zapisane

pinczerka_i_Gizmo

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #10 : 2003-01-19, 17:17 »
bo moja koleżanka która ma siostrę Viki to mówi, że nie ma cudniejszego kota od Magdzi(jej kot) i ze chętnie by go wystawiła...dragon_lady, twoja opinia trochę pomogła, ale właścicielka uważa, że dla swojego kota zrobi wszystko-_-
Zapisane

kicia

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #11 : 2003-02-13, 19:28 »
:wink: Kochani!Mam do Was pytanko.Otóż moja siostra ma 7mio miesięczną kotkę rasy syjamskiej. Kotka ma już w tym roku drugą ruję. Powtarza się to co 21 dni. Nie wiem czy taka powtarzająca się ciągle ruja nie wpływa żle na koci organizm. Ja osobiście nie znam się na kotach. Hoduję fretkę. Wiem np. że u fretek taka ruja powoduje u samicy białaczkę. Jeśli ktoś mógłby mi odpowiedzieć to będę bardzo wdzięczna.

 8) Pozdrawiam.EWA
Zapisane

dragon_lady1

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #12 : 2003-02-28, 07:58 »
Mówisz ze jest to kotka syjamska,jesli jest to kot hodowlany to wiadomo że nic z tym zrobić się nie da,trzeba poczekać na ukończenie przez nia 10 miesięcy i po zdobyciu licencji hodowlanej  pokryć.Blokady nie są zalecane przed pierwsza ciążą ,oczywiście wiem ze są stosowane,a le ja wogole nie jestem za antykoncepcją hormonalną.Natomiast jesli nie jest to koteczka hodowlana to spokojnie może być już wysterylizowana.
Oczywiście ze ciągłe ruje(a sezon się zaczął)nie pozostaja bez wpływu na zdrowie kotki.Jedne koteczki przechodza je bezproblemowo inne tak jak kotka znajomych też z częstymi rujami maja problemy.dostała zapalenia macicy ,gdyz jak to wyjaśnil wet ,przy czestych rujach ujście szyjki nie zamyka sie do konca i bardzo łatwo wtedy o wnikniecie do macicy bakterii.Na szczęśćie udało sie to wcześnie zauważyć i wystarczyło samo leczenie(długie)antybiotykami i homeopatią.Za póżna reakcja ,lub ponowne zapalanie mogą sie skonczyć ropomaciczem.
Zapisane

Dianka

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #13 : 2003-03-01, 15:12 »
A ja sama się zastanawiam nad tą rzeczą :?:
Zapisane

myszka

  • Gość
Odp: kocie wystawy
« Odpowiedź #14 : 2003-03-01, 16:49 »
Nad jaką rzeczą? Będę kasować posty o bezsensownej treści, przeczytaj regulamin!!!
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: kocie wystawy
« Odpowiedz #14 : 2003-03-01, 16:49 »
Strony: [1]   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.018 sekund z 24 zapytaniami.