Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: 39 i pół!  (Przeczytany 3350 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Foryś

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 49
39 i pół!
« : 2008-04-01, 21:18 »
Ogląda ktoś? Jak wrażenia?

Dla mnie serial stał się niemalże wyrocznią. W końcu coś ambitnego w telewizji i odchodzące od standardów nudnych seriali, gdzie każdy różni się tylko imionami bohaterów.

No i te boskie gitarki  :kocham: :kocham:
Zapisane
...I 'm a Happy Little Boozer...

***KITKA***

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3794
    • WWW
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #1 : 2008-04-01, 21:45 »
Oglądałam kilka odcinków i mam pozytywne wrażenia, całkiem fajny serial, chociaż Tola Szlagowska mnie strasznie denerwuje - nie potrafi grać. :roll: Ale reszta obsady świetna. :D
Zapisane
"Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby którą się jest." - Kurt Cobain

Iras

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 7229
  • technik weterynarii Przyszły ratownik medyczny :P
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #2 : 2008-04-01, 22:24 »
Jak dla mnie - taka sama zenada, jak 99% reszty poslkich seriali...
Zapisane
http://www.youtube.com/watch?v=ayI3I-SdRPc  Obejrzyj zanim rozmnożysz...

Jeśli zadajesz pytanie, a ja odpowiadam pytaniami - odpowiedz na WSZYSTKIE. inaczej uznam, ze ci nie zależy i oleję twój problem.

Moje "diagnozy" - to tylko PODEJRZENIA - nie zwolnia cie od obowiązku wizyty u weta!

"Nie sprzeczaj się z idiotami. Ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem."

HMMMM powrot?

Forum Zwierzaki

Odp: 39 i pół!
« Odpowiedz #2 : 2008-04-01, 22:24 »

Kola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3331
  • Nic nie dzieje się przez przypadek
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #3 : 2008-04-02, 00:08 »
Jak dla mnie - taka sama zenada, jak 99% reszty poslkich seriali...
W sumie zgadzam się, ale może za mało odcinków oglądnęłam.
Jednak myślę, ze to  coś w stylu męskiego odpowiednika Magdy M.
Zapisane

aankaa93

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2169
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #4 : 2008-04-02, 14:46 »
Właśnie miałam założyć taki temat xD.
Ja to baaaardzo lubię, pasują mi aktorzy,muzyka..(no może poza Tolką i b27 :lol: O.x ) , fajnie się ogląda. I wg. mnie to właśnie (raczej) nie jest kolejny serial o 'pięknych i bogatych' jak np. Magda M. czy to takie co się zaczęło w niedzielę.


Ogólnie super xDD.
Zapisane

Foryś

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 49
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #5 : 2008-04-02, 21:29 »
Z tego co słyszałem to to miała być właśnie męska wersja Magdy M. Ale mi to bardziej pasuje na współczesnego Czterdziestolatka ^^

A ten klimat... No przecież tam nie chodzi o fabułę i te sprawy... Tu chodzi o muzykę :D i o całą jej otoczkę.
Zapisane
...I 'm a Happy Little Boozer...

aankaa93

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2169
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #6 : 2008-04-02, 22:35 »
Może i miała być to męska wersja M. ,ale ja tak tego nie odbieram,przynajmniej na razie :P.
Zapisane

Dory

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2527
  • Khajiit has no time for you! [']
    • WWW
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #7 : 2008-04-03, 07:05 »
ja nawet magdy M nie odbierałam XD
Zapisane
Did you want play pazaak?
Mårran

Praying to yourself, my Lord? That's not a good sign. Or perhaps it is. Prince of Madness, and all that.:eh:
give me some fish, give me give me some fish...

lux ferre

Chow Baby

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 258
    • WWW
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #8 : 2008-04-06, 16:57 »
Pierwszy odcinek mnie nie zachwycił i patrzyłam na niego 5/10. Teraz bardziej mi się serial spodobał.

Forum Zwierzaki

Odp: 39 i pół!
« Odpowiedz #8 : 2008-04-06, 16:57 »

Kar

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2962
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #9 : 2008-04-06, 19:28 »
Mnie tam serial się spodobał :D Oglądam z zaciekawieniem :chytry:
Zapisane
"Słowo nie dym a gęba nie cholewa"
"Głupich nie sieją, sami się rodzą"

Mój koffany dog

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 738
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #10 : 2008-04-06, 21:38 »
Hah 39 i pół mnie te ż się podoba xD mozna sie czasm ubrechtać xD poza tym lubie Tomcia  :lol:
Zapisane
"Mylić się jest rzeczą ludzką, wybaczać - psią" - Anonim

***

Człowiek to psie wyobrażenie boga ..

szynszylka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 363
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #11 : 2008-04-19, 19:38 »
39 i pół jest genialne :lol: Uwielbiam ten serial :):):) Tomcio i B-27 mnie wkurzają a Karolak jest the best xD
Zapisane
Yes, This is a Cult

Stokrotka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1021
Odp: 39 i pół!
« Odpowiedź #12 : 2008-05-30, 17:13 »
na początku oglądałam co tydzień a potem jakoś nie zależało mi na oglądaniu tego, oglądał ostatni odcinek serii, wyłączyłam telewizor, pod koniec bo z tym telefonem przesadzili
Zapisane
„W tej chwili jest 6, 470, 818, 671 ludzi na świecie. Niektórzy z nich uciekają przestraszeni. Niektórzy wracają do domu. Niektórzy mówią kłamstwa, aby przetrwać dzień. Inni po prostu spoglądają prawdzie w twarz. Niektórzy są złymi ludźmi, w walce z dobrem, a niektórzy dobrzy walczą ze złem. Sześć miliardów ludzi na świecie. Sześć miliardów dusz. A czasami wszystko, czego pragniesz... Jest jedna”
Strony: [1]   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.115 sekund z 30 zapytaniami.