Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 21   Do dołu

Autor Wątek: Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D  (Przeczytany 70996 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« : 2004-04-13, 18:03 »
Tutaj jest adresik mojego pulpitku - http://veroniaa.w.interia.pl/mojatapetka.jpg ;) zapraszam do oglądania, bo jest naprawde śliczna tapetka  :wink: moze sie troche dlugo ladowac, ale warto poczekac, jakby bylo czarne tlo, to odświeżcie  :wink: jeśli macie taką mozliwosc pokażcie screeny swoich pulpitów, albo podajcie adres tapety która ściągneliście ;)

oceńcie moją tapetke i pokażcie swoje  :wink:
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

Wiedźma

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #1 : 2004-04-13, 19:00 »
Ja mam jako tapete to samo zdjecie, co na avatarku  :)
Zapisane

Mlody

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #2 : 2004-04-13, 19:05 »
Zapisane

Forum Zwierzaki

Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedz #2 : 2004-04-13, 19:05 »

Zimoludka

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #3 : 2004-04-13, 19:09 »
Ja mam aktualnie tapetkę Golluma z 3 części WP :) Właściwie to mam 2 Gollumy bo jego i jego odbicie w wodzie :P
Zapisane

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #4 : 2004-04-13, 19:09 »
Jeśli komuś by nie działała moja tapeta, zapraszam tu - http://www.coolwallpapers.org/animals/rabbits/rabbits-008a.jpg tutaj jest link to tej tapetki ;)

p.s. mlody - ten link nie wchodzi  :P
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #6 : 2004-04-13, 19:39 »
fajową masz Raffy  :wink: a jak wam sie moja podoba?  :lol:
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

Raffy

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #7 : 2004-04-13, 19:44 »
ee , troche mi sie nie podoba :p
Zapisane

madz

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2333
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #8 : 2004-04-13, 19:50 »
Oto moja tapeta, robiłam ją na szybko wiec nie jest jakas przepiekna ;)) [oczywiscie oprocz fotki ;-))) ]

http://www.m13.friko.pl/lp.jpg
Zapisane

Forum Zwierzaki

Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedz #8 : 2004-04-13, 19:50 »

norris

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3741
  • ;>
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #9 : 2004-04-13, 19:53 »
a mój pulpit wygląda tak: http://setery.dmkhosting.com/screen.jpg :wink:
Zapisane

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #10 : 2004-04-13, 20:09 »
a jak sie wam podoba moja?  :wink:
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

madz

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2333
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #11 : 2004-04-13, 20:15 »
O matko, Twoja jest tez superaśna, nie pytaj sie co chwile czy podoba nam sie Twoja :)
Zapisane

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #12 : 2004-04-13, 20:17 »
nio oki, nie bede ciagle pytac, ale wczesniej mi nie odpowiedzialyscie, czekam jeszcze na opisie norris, i innych, jak tu wejdą  :wink:
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

yashima00

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2702
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #13 : 2004-04-13, 20:36 »
Moja jest hmm... brzydka... :lol: A tapetka Weronisi mi się podoba najbardziej ! -  :wink:
Zapisane
-

norris

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3741
  • ;>
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #14 : 2004-04-13, 20:50 »
hehe :P Weronika, masz przesłodką tapetkę :wink:
Zapisane

Forum Zwierzaki

Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedz #14 : 2004-04-13, 20:50 »

AgaŚ

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #15 : 2004-04-13, 20:51 »
ja mam na pulpiciku nfoto slicne mojego Snoopa... a na pulpicie moze miejsce na jeszcze 5 ikonek tak zagracone :P
Zapisane

Mlody

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #16 : 2004-04-13, 21:00 »
Hmmm to podlinkujemy z interii (umnie tamto chodzi)
http://dzialpek.w.interia.pl/pulpit%20v2.JPG    chodzi tragicznie ale coz...
Zapisane

pola

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #17 : 2004-04-13, 21:15 »
hyh.... ja swoją bardzo lubie .... i mój posprzątany pulpit :lol:
mam taką samą tapetę jak mój śliczny avatarek :;d: cuudddooo :P
Zapisane

Red

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 134
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #18 : 2004-04-14, 20:08 »
A, aby znaleść moją tapetę trzeba wejść na www.jagiellonia.pl i odwiedzić dział tapety :).
Zapisane

magia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 853
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #19 : 2004-04-14, 20:18 »
Zapisane
sorki za błędy...
www.gangolsena.za.pl

hexe

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #20 : 2004-04-15, 10:23 »
u mnie fotki na pulpicie bardzo czesto sie zmieniaja...ale najczesciej sa to grafiki z plytek muzycznych jakis zespolow...w tym momencie mam z plytki kata :wink:
Zapisane

Forum Zwierzaki

Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedz #20 : 2004-04-15, 10:23 »

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #21 : 2004-04-15, 10:26 »
mlody, magia, fajne tapety :wink: najbardziej mi sie podoba tapeta norris  :wink:  ;)
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

Agakonik

  • *
  • Wiadomości: 5091
  • :]
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #22 : 2004-04-15, 11:08 »
Ja mam na pulpicie oczywisice KONIE :wink: Czasami zmieniaja sie na psy :)
Zapisane
"A pewnego dnia zapytasz mnie co bardziej kocham: Ciebie
czy moje życie? Ja odpowiem moje życie..
Ty odwrócisz się i odejdziesz bez słowa nie wiedząc,że
moje życie to Ty."

zoolog

  • *
  • Wiadomości: 2876
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #23 : 2004-04-15, 19:09 »
Jako tapetę mam przepiękną lwicę z Animal Planet.
Zapisane
Świat bez zwierząt byłby bardzo smutny.
Dian Fossey na zawsze w mojej pamięci i sercu.
Puszcza Białowieska umiera.
Dowody z różnych dziedzin nauki wskazują,że teoria ewolucji jest pewna jak szwajcarski bank.
Moja Dalmacijo serce mi buczy.

hexe

  • Gość
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #24 : 2004-04-15, 19:10 »
Cytat: zoolog
Jako tapetę mam przepiękną lwicę z Animal Planet.


a moglbys nam ja pokazac? :)
Zapisane

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #25 : 2004-04-15, 19:15 »
O tak! Chcemy zobaczyc  :wink:
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

cholka

  • *
  • Wiadomości: 2582
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #26 : 2004-04-15, 19:20 »
Cytat: hexe
u mnie fotki na pulpicie bardzo czesto sie zmieniaja...ale najczesciej sa to grafiki z plytek muzycznych jakis zespolow...w tym momencie mam z plytki kata :wink:

U mnie jest identyko :) Obecnie mam tapetkę z płyty Alice in Chains :wink:
Zapisane

zoolog

  • *
  • Wiadomości: 2876
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #27 : 2004-04-15, 19:24 »
Cytat: hexe
Cytat: zoolog
Jako tapetę mam przepiękną lwicę z Animal Planet.


a moglbys nam ja pokazac? :)
    Przepraszam za głupie pytanie:jak to się robi?
Zapisane
Świat bez zwierząt byłby bardzo smutny.
Dian Fossey na zawsze w mojej pamięci i sercu.
Puszcza Białowieska umiera.
Dowody z różnych dziedzin nauki wskazują,że teoria ewolucji jest pewna jak szwajcarski bank.
Moja Dalmacijo serce mi buczy.

Forum Zwierzaki

Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedz #27 : 2004-04-15, 19:24 »

madz

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2333
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #28 : 2004-04-15, 19:29 »
Jak ejstes na pulpicie przyciskasz na klawiaturze  Print Scrn SysRq, to jest nad strzałkami :). Potem wchodz na painta i dalej na wklej, zapiszujesz i tyle ;)
Zapisane

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Nasze pulpity ;) Pokaż swój! :D
« Odpowiedź #29 : 2004-04-15, 19:30 »
a i jeszcze potem wgraj na serwer ;)

p.s. magdaland, twoja tapetka nie dziala, tzn. screen :(
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."
Strony: [1] 2 3 ... 21   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 32 zapytaniami.