Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: chyba odbrze trafiłam))))  (Przeczytany 1334 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nitka

  • Gość
chyba odbrze trafiłam))))
« : 2005-02-23, 14:44 »
Witam serdeczni  jestem tu NOWA.Bo i nigdy u nas w domu nie było SZCCZURKA ..są psy był chomik, świnka morska i ktoty..A teraz jest szczurek RAMBUŚ- jest to "niby" szczurek syna ..ale wiecej mój..bo ja sie nim zajmjuje..i mnie zaczyna poznawac ..Tylko ..nie bardzo chce wychodzic z klatki..a na siłe nie bardzo chece go wyciagac .Przy czyszczeniu klatki da sie wziaąść i i zwiedza sobie pólki i elegancko siedzi i chodiz po mnie ..wiec jak zrobic by c ętniej wychodził z kaltki .Uważam was za specjelitów w tym temcie ..ja jeszcze jestem laik narazie / mam nadzieje,ze dowiem sie tu ciekawych rzeczy..Ach i jeszcze jedno ..czy szczurek mozna dac cos do klatki by nie spał an precikach ??
Pozdrawiam wszytkich specjalistów szczurkowych -liak nitka
Zapisane

koniulka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2541
chyba odbrze trafiłam))))
« Odpowiedź #1 : 2005-02-23, 16:39 »
oczywiście, że można mu dawać do klatki różne rzeczy ;) Można zrobić hamak, czy dac domek...ale domek musi być odpowiednio duży...Zapraszamna szczurkowe forum gdie na pewno dowiesz się wielu rzeczy.... jeśli jest strachliwy to czasme takim szczurkom potrzebne jest wyciąganie na siła i noszenie na sobie alby cie poznał....Najpierw musisz usisz dac mu troche czasu. Usiąść przed klatką i poczekać aż sam z niej wyjdzie do ciebie z ciekawości ;) ... A ile mały ma??
Zapisane
Na zawsze w naszych sercach...

Syjamka

  • Gość
chyba odbrze trafiłam))))
« Odpowiedź #2 : 2005-02-23, 17:03 »