Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Podstawy  (Przeczytany 1715 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Apiska

  • Gość
Podstawy
« : 2004-10-31, 20:53 »
Witam!
A więc możliwe że będę mieć akwarium-ja bardzo chce. Ale przed kupnem czego kolwiek chciałabym sie dowiedzieć wszystkiego :) Znacie jakiś portal na którym mogłabym sobie poczytac, dowiedzieć się wszystkiego? :) Powiem szczerze, jestem zielona jesli chodzi o akwarystyke  :wink:
Zapisane

harpia

  • *
  • Wiadomości: 2480
    • WWW
Podstawy
« Odpowiedź #1 : 2004-10-31, 21:10 »
Zapisane

Sheol

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #2 : 2004-10-31, 21:18 »
Zapisane

Forum Zwierzaki

Podstawy
« Odpowiedz #2 : 2004-10-31, 21:18 »

Kesi

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1705
    • WWW
Podstawy
« Odpowiedź #3 : 2004-10-31, 22:12 »
wpisz sobie w google - akwarystyka

proponuje ci kupić lub wyporzyczyć jakąś dobrą książke
Zapisane

Sheol

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #4 : 2004-10-31, 22:36 »
Ksiazki to chyba najlepsze rozwiazanie bo na tych stronkach czesto jest zamieszanie z poplątaniem i w efekcie czlowiek juz nic nie wie z tego...
Zapisane

Apiska

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #5 : 2004-10-31, 22:55 »
Włąsnie szukałam na allegro, ale coś nie bardzo widze :D Ale poszukam tak jak mówicie :)
Zapisane

Sheol

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #6 : 2004-10-31, 22:59 »
Na allegro?
Eeeee tam nic nie ma ciekawego :P
Zapisane

arke

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #7 : 2004-11-01, 11:09 »
Zapisane

Kamaq

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #8 : 2004-11-01, 11:42 »
możesz wejść na http://www.forum.akwaswiat.hostings.pl/  ;) nic nie mówiłam.. :P  :P
Zapisane

Forum Zwierzaki

Podstawy
« Odpowiedz #8 : 2004-11-01, 11:42 »

Raffy

  • Gość
Podstawy
« Odpowiedź #9 : 2004-11-01, 15:49 »
Cytat: Beaglomania
możesz wejść na http://www.forum.akwaswiat.hostings.pl/  ;) nic nie mówiłam.. :P  :P