Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: robale  (Przeczytany 1260 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Karka

  • Gość
robale
« : 2004-08-20, 16:17 »
Przepraszam że tak mnożę te wątki ale jestem początkująca i co chwilę nurtują mnie pytania.W wyszukiwarce nic nie znalazłam.Zastanawiam się po czym poznać że kot został odrobaczony mniej więcej? I ile razy powinno się odrobaczać.Maja była odrobaczana tydzień temu ,po tym wymiotowała ale nie robalami ,kupy tobiła normalne.Zauważyłam jeden raz takiego robaka w kupie , długi i biały,wyglądał na zdechłego od dawna bo był wysuszony.Maja ma taki pękaty brzuch który rośnie po jedzonku.Lekarz mówił że może on taki być od robali albo taka jej uroda.Brzuch jest nadal taki jak był ,jest miękki i nie jest duży.Maja była odrobaczana jakimś środkiem na V.
Zastanawiam się czy szczepić ją za tydzień czy jeszcze raz odrobaczać?
Zapisane

Darke Elf K.

  • Gość
robale
« Odpowiedź #1 : 2004-08-20, 18:23 »
Chyba raz, ale to nie wolno głaskać kota, bo to ma jakiś zastrzyk czy co :bezsilny:...
Zapisane

Eli

  • Gość
robale
« Odpowiedź #2 : 2004-08-20, 18:35 »
Ja wiem że Oli co dwa tygodnie dostaje tabletke na odrobaczenie, dopóki lekarz nie powie że już nie musi, wiec nie wiem po czym poznać :(
Wiem jedynie że przechodziłam przez odrobaczenia szczeniaka przyjaciółki, który nocował u mnie dwa dni.
Piesek sie bawił w najlepsze, i nagle zaczął robić odruchy wymiotne.. Nagle zwymiotował ŻYWYMI glistami, takimi wyglądającymi jak makaron..
Momentalnie piesek stał sie osowiały, apatyczny, brzuszek mu się po bokach zapadł... wyglądało to okropnie.. ale dostał tabletke i na szczescie drugiego gnia już było dobrze..

Zapytaj weterynarza, on dokładnie Ci powie..
Zapisane

Forum Zwierzaki

robale
« Odpowiedz #2 : 2004-08-20, 18:35 »

Darke Elf K.

  • Gość
robale
« Odpowiedź #3 : 2004-08-20, 18:37 »