Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Dziwne kichanie przypominające czkawke.. co to jest ??!!  (Przeczytany 6641 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kama , kicia

  • Gość
Ja nie wiem... mój kot od dwóch dni wydaje takie odgłosy jakby miał naprawde bardzo silną czkawke i w połowie przypomina mi to kaszel albo coś w stylu kataru a że nie znam się na ty to prosze  :help:
by ktoś mi powiedział co się dzieje z moim kotem bo strasznie się martwie :ojojoj:.Jak jeszcze przez choćby godzine będzie tak czkał to zwariuje ...  :lol:. Strasznie się boje że będe musiała iść do weta z moim kotem... :cry: bo tak strasznie nim rzuca że podskakuje aż do sufitu  :jupi: .
Zapisane

kate8828

  • Gość
Odp: Dziwne kichanie przypominające czkawke.. co to jest ??!!
« Odpowiedź #1 : 2006-04-16, 13:48 »
A nie myslałas o tym aby jechać z kotkiem to weterynarza??? To chyba nie jest normalny odgłos moja maja miała raz cos takiego tylko ona sie lekko zakrztusiła przy piciu wody i wtedy tak sobie kaszlała inaczej ale nie codziennie......nie wiem jak teraz w swieta ale chyba jakas lecznica powinna byc otwarta bierz kotka i leć do weta...
Zapisane

misss_11

  • Gość
Odp: Dziwne kichanie przypominające czkawke.. co to jest ??!!
« Odpowiedź #2 : 2006-04-17, 22:29 »
Lepiej idz do weta bo to moze sie zle skonczyc!
Zapisane

Forum Zwierzaki

Kama , kicia

  • Gość
Odp: Dziwne kichanie przypominające czkawke.. co to jest ??!!
« Odpowiedź #3 : 2006-04-18, 08:39 »
uhu to jest tylko zatrucie albo coś tam z nerkami ale i tak straciłąm 5 dych na weta i jeszcze jutro, szok.
A tak dla poprawienia chuorku http://www.spokorobi.prv.pl/
« Ostatnia zmiana: 2006-04-18, 16:54 autor Kama , kicia »
Zapisane

Ekoteczka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2948
  • Kocham koty :)
Odp: Dziwne kichanie przypominające czkawke.. co to jest ??!!