Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: GŁODUJĄCA RYBKA, ODSTAJĄCE ŁUSKI  (Przeczytany 4932 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szatynka

  • *
  • Wiadomości: 2
GŁODUJĄCA RYBKA, ODSTAJĄCE ŁUSKI
« : 2009-12-28, 18:02 »
WITAM, na wstępie zaznaczam że nie znam się na rybkach. Dostałam swoją na urodziny. Jest ze mną już pół roku ale od kilku dni nic nie je i ma dziwnie nastroszone, odstające łuski. Co jej jest?  :( Prosze pomóżcie bo nie chce jej stracic  :help: ;( :help: ;( :help: ;(




Zapisane

meg

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1231
  • mam bzika na punkcie jamnika ;p
Odp: GŁODUJĄCA RYBKA, ODSTAJĄCE ŁUSKI
« Odpowiedź #1 : 2009-12-28, 19:03 »
ojoj a w czym ja trzymasz? sa tam rosliny filtry itp? wiesz ja sie nie znam ale warunki to chyba podstawa.
podejrzewam ze bard cos ci odpowie madrego
Zapisane
...Pies do niczego nie potrzebuje szpanerskich samochodów, wielkich domów i markowych ciuchów...
pies nie osądza nikogo po kolorze skóry, wierze i pochodzeniu, ale na podstawie tego kim są w środku...
John Grogan " Marley i ja "

Estel

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1610
  • "...Nie zatrzymuj wilków, bo jest ich coraz mniej"
Odp: GŁODUJĄCA RYBKA, ODSTAJĄCE ŁUSKI
« Odpowiedź #2 : 2009-12-28, 19:10 »
Choroby w których jednym z objawów są odstające łuski:
Ichtiofonoza - często nieuleczalna
Posocznica (puchlina wodna)
Mykobakterioza - nieuleczalna
Zapisane
"Wilk nie jest zwierzęciem ziejącym nienawiścią, ani też nie jest maskotką do przytulania, nie jest ani niebezpieczny, ani sympatyczny. Jest po prostu jednym z  wielu interesujących gatunków prześladowanych przez człowieka od stuleci, który potrzebuje miejsca  do życia."
http://stobnica.wolf.wild.art.pl/       "Jest pewna przyjemność w lasach bez ścieżek; Jest upojenie na samotnym wybrzeżu;Jest społeczność gdzie nie ma intruzów,