Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: wystawy, co i jak...  (Przeczytany 2103 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

norris

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3741
  • ;>
wystawy, co i jak...
« : 2003-10-16, 16:23 »
jeah, za jakieś... 10-12 lat kupujemy psa z rodowodem. No, to już niedługo :lol:. Eh, zarty żartami, ale zrozpaczona jestem że jeszcze tyyyyle czekania :(. Całe szczęście że wszystko jest już na 100%, może jakoś się doczekam :). Najprawdopodobniej (choć nie mam żadnych konkretnych podejrzeń, możliwe że będzie inaczej) nie będę wtedy miała dostępu do internetu - możecie mi powiedzieć wszystko o wystawach, tzn. od momentu kiedy przyjdzie nam ochota zgłosić na wystawę psa ;) do występu na ringu, zapiszę to sobie gdzieś czy coś, bo jestem zielona z tego tematu i nie znam nikogo kto mógłby mi pomóc (może hodowca, ale wolę być niezależna ;) ). Gdzie mam isć żeby zgłosić psa, kiedy wystawca musi przyjechać na wystawę i gdzie się udać itp. Wiem że może pytam bez sensu bo jeszcze tyle czasu, ale nie dość że jestem szczęśliwa że kupujemy rodowodowego psa z zamiarem wystawiania to jeszcze po prostu tak mam, że wszystko na początku musi być dopięte na ostatni guzik. A jak już pisałam mogę nie mieć internetu za te kilkanaście lat... a Wam to chyba wszystko jedno czy pomozecie mi teraz czy trochę później :wink:. Baardzo dziękuje za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam :)
Zapisane

Apiska

  • Gość
wystawy, co i jak...
« Odpowiedź #1 : 2003-10-16, 16:26 »
a jakiego psiaka zamierzasz kupić? :)
Zapisane

norris

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3741
  • ;>
wystawy, co i jak...
« Odpowiedź #2 : 2003-10-16, 16:27 »
pinczera średniego :)
Zapisane

Forum Zwierzaki

wystawy, co i jak...
« Odpowiedz #2 : 2003-10-16, 16:27 »

Gopi

  • Gość
wystawy, co i jak...
« Odpowiedź #3 : 2003-10-16, 16:56 »