Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Nowa obsada do 60 litrów  (Przeczytany 1420 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sunshine

  • Gość
Nowa obsada do 60 litrów
« : 2006-02-05, 10:57 »
Witam! Jestem tu po raz pierwszy. Przeglądam forum i widzę, że znacie się na rybach.
Mam akwa 60 litrów. Miałam w nim 2 welonki. Jedna zdechła pół roku temu, druga dziś w nocy :( Mam jeszcze glonojada, samego w tym wielkim pudle. Sztuka jakieś 10 cm. Z roślin moczarka kanadyjska chyba, dwa echinodorusy (czy jakoś tak - rosa i mercedes... chyba że mi się coś pokręciło) i dwie czy trzy inne roślinki, których nazw nie znam. Filter AQUA EL typ fan 1. I moje pytanie: jak zmotnować obsadę do tego zbiornika, aby nie przekombinować? Nie znam się jeszcze zbytnio na akwarystyce, moje doświadczenie kończy się na tych dwóch nieszczęsnych welonkach... Czy mogę prosić o jakieś porady?
Zapisane

Olka1992

  • Gość
Odp: Nowa obsada do 60 litrów
« Odpowiedź #1 : 2006-02-05, 12:02 »
A nie wiesz jaki to dokładnie gatunek zbrojników? Glonojad to bardzo ogólne pojęcie, które może dotyczyć zarówno maleńkich otosków, jak i wielkich (do pół metra) plekostomusów. Gdybyś miała jakieś zdjęcie to bardzo by nam pomogło w identyfikacji.
Co poza tą dwójką? Może być kilka żyworódek: np. gupiki czy platki, jakieś stadko niewielkich kąsaczy: np. neonów, bojownik (jeden samiec, albo samiec i trzy samice), prętniki - do wyboru, do koloru. Radziłabym Ci przejrzeć różne strony akwarystyczne i poszukać jakiś rybek, które by Ci pasowały.
Zapisane

sunshine

  • Gość
Odp: Nowa obsada do 60 litrów
« Odpowiedź #2 : 2006-02-05, 13:37 »
Fotki niestety nijak da się zrobić bo paskudnik ucieka. Nie wiem dokładnie jaki to jest, najprawdopodobniej zbrojnik niebieski. Ciemny w białe kropki. Mam go 2 lata, wolno rośnie.
« Ostatnia zmiana: 2006-02-05, 13:39 autor sunshine »
Zapisane