Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Zdjęcia klatek na e-mail  (Przeczytany 1457 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Boromir91

  • Gość
Zdjęcia klatek na e-mail
« : 2004-07-27, 21:27 »
Jestem początkującym hodowcą (mam na razie tylko królika),a zamierzam kupić 2 myszoskoczki.Niewiem tylko jaka klatka jest najodpowiedniejsza.Dużo czytam o klatkach dla myszoskoczka,ale wciąż niewiem jaką mam wybrać.Upatrzyłem sobie w zoologiku taką dużą klatkę z 3 piętrami i z rurami(plastykowymi)prowadzącymi na nie za 83 zł.Jeżeli ktoś ma zdjęcia klatek w których trzyma swoje myszoskoczki i chciałby mi pomuc to przyślijcie na mój e-mail. :) Boromir91@o2.pl
Zapisane

Cathycash

  • Gość
Zdjęcia klatek na e-mail
« Odpowiedź #1 : 2004-07-27, 21:37 »
zdjęć niestety nie mam ale mogę wiele doradzic.

Klatka dla skoczków musi mieć wysoką kuwetę, a jeśli im takiej nie zapewnimy bądźmy przygotowani na częste sprzątania wokół klatki.

Klatka musi mieć jakieś drabinki, piętra. Jeśli jest za to niska a dużej długości i szerokości, możemy ją uzupełnic drewnianymi zabawkami, huśtawkami, mile widziane zabawki własnoręcznie przygotowane.

Według mnie dobre są też klatko-akwarium firmy Ferplast. Wiórki się nei wysypują, zwierzaki są pod przykryciem (klatka), a klatka jest na tyle duża że można wstawić w nią potrzebne sprzęty.

ja kupiłam odpowiednią klatkę za 50 zł.
Zapisane

Boromir91

  • Gość
Zdjęcia klatek na e-mail
« Odpowiedź #2 : 2004-07-27, 21:47 »
Dzięki za odpowiedż,a twojej klatki zdjęcia niema może w jakimś sklepie internetowym(zoologicznym) jeżeli jest to koniecznie podaj adres.Jeszcze raz dzięki:)
Zapisane

Forum Zwierzaki

Zdjęcia klatek na e-mail
« Odpowiedz #2 : 2004-07-27, 21:47 »

Krówka

  • Gość
Zdjęcia klatek na e-mail
« Odpowiedź #3 : 2004-07-27, 21:58 »
np. w karusku>> http://www.karusek.com.pl