Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Norka  (Przeczytany 2626 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nosorozecbubu

  • Gość
Norka
« : 2007-08-11, 19:57 »
Witam. Mam mały problem - brat robił remont koło domu i uszkodził niechcący gniazdo, chyba norek (nie znam się). Matka uciekła a z małymi trzebabyło coś zrobić - są jeszcze ślepe. Póki co w domu są trzymane, ale wiadomo, że to tylko chwilowe rozwiązanie. Jeśli można coś zrobić to co takiego? Szkoda by było gdyby małe pozdychały, a nie wiem co z nimi zrobić, jak nie zrobię nic to pewne jest, że tak sie stanie :/ Jeśli ktokolwiek ma jakąś propozycję to pisać. Pozdrawiam
Zapisane

Gabi_d

  • Gość
Odp: Norka
« Odpowiedź #1 : 2007-08-11, 20:03 »
do weterynarza czym prędzej...
Zapisane

renia3399

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6576
  • "zwierzaki górą" Timothy Treadwell...
Odp: Norka
« Odpowiedź #2 : 2007-08-11, 20:20 »
nie wiem czy zdązy.

nora rozkopana, małe wyziębione, od nie wiadomo kiedy nie karmione. myśle że ich los jest przesądzony :(
Zapisane
dwie rzeczy sa nieskonczone ..wszechswiat i ludzka glupota
"Hitler traktował ludzi "tylko" tak, jak ludzie traktują zwierzęta" Charles Patterson
"Gdyby zwierzę zabiło z premedytacją, byłby to ludzki odruch." Stanisław Jerzy Lec
"największe zło to tolerować krzywdę" Platon

Forum Zwierzaki

Odp: Norka
« Odpowiedz #2 : 2007-08-11, 20:20 »

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16231
  • red fox and dog fanatic
Odp: Norka
« Odpowiedź #3 : 2007-08-11, 20:28 »
Myślę,że dopóki jest nadzieja,dopóty trzeba próbować - może się uda. :)
Też uważam,że trzeba iść jak najszybciej do weta.

renia3399

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6576
  • "zwierzaki górą" Timothy Treadwell...
Odp: Norka
« Odpowiedź #4 : 2007-08-11, 20:32 »