Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Żółw stepowy - koleżka  (Przeczytany 1513 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Basia

  • Gość
Żółw stepowy - koleżka
« : 2003-05-30, 09:45 »
Tak się zastanawiam. Mam nadzieję, że mi pomożecie. Widze po Gustusiu, że mu sie nudzi. Pomyślałam sobie, że sprawie mu kumpla. Na allegro wystawił ktoś dwie samiczki do sprzedania, ale po pierwsze nie znam się na hodowli żółwi, po drugie nie chcę nawet jej prowadzić. Tak więc zastanawiam się nad samce. I teraz moje pytania. Czy wasze żółwie mają towarzystwo swojego gatunku i czy są z tego zadowolone ( wiadomo, że wszędzie prawie piszą, że żółwie to samotniki i wogóle to chcą być same i nikigo nie potrzebuja  :?  ). Ale wiedomo opisy opisami, ale w praktyce może być różnie. Dlatego zastanawiam się, czy Gusto będzie zadowolony z kumpla, czy bedzie mu to obojetne?? Oraz jak to jest z dwoma samcami.
Dzięki za odp., nie ukrywam , że bardzo mi na nich zależy.
Zapisane

Edi

  • Gość
Żółw stepowy - koleżka
« Odpowiedź #1 : 2003-05-30, 12:36 »
Witam