Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2   Do dołu

Autor Wątek: akwa 25 l  (Przeczytany 9498 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adameqq

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 9
akwa 25 l
« : 2007-11-06, 15:12 »
Cześć jestem początkującym akwarystą. Moi rodzice zgodzili się na akwarium :jupi2: 8)  lecz małe bo mam małe mieszkanie i nie wiem gdzie je postawić. Myślałem o 25l jest nieduże i mógł bym trzymać w nim jakieś małe rybki. Wiem że nie będzie ich dużo ale to zawsze coś. Może byście mi poradzili jakie rybki mógłbym w takim akwarium trzymać i ile to wszystko by kosztowało. Z góry dzięki  :) :) :) :) 
Zapisane

globi

  • Gość
Odp: akwa 25 l
« Odpowiedź #1 : 2007-11-06, 15:15 »
Akwarium 25l=jakieś 40zł aco do rybek to myśle że3-4 jakieś małe(gupiki,danio itd.) Ja proponował bym kupić dwa danio są bardzo ładne i możejeszcze parke gupików ale nieweim zależy od ciebie
Zapisane

adameqq

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 9
Odp: akwa 25 l
« Odpowiedź #2 : 2007-11-06, 15:20 »
tak danio i gupiki są bardzo ładne widziałem w zoologicznym ,a jakie roślinki mógł bym z takimi rybkami trzymać . Ładne są też neonki ale nie wiem czy bym mógł je trzymać bo to stadne rybki.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: akwa 25 l
« Odpowiedz #2 : 2007-11-06, 15:20 »

storm

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 154
  • Skalary i skalarki, hodowla i rozmnażanie. ;)
Odp: akwa 25 l
« Odpowiedź #3 : 2007-11-06, 15:23 »
danio nie polecam ponieważ to stadna rybka min7 osobników tego samego gatunku i potrzebują wiele przestrzeni do pływania dla mnie minimum to 50 l, gupiki śliczne rybki i idealne do twojego  akwa chyba że chcesz bojka.
Zapisane
Życie jest piękne szczegolnie pod wodą!!!

adameqq

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 9
Odp: akwa 25 l
« Odpowiedź #4 : 2007-11-06, 15:28 »
A takich gupików to ile bym mógł i co z tymi roślinkami 
Zapisane

storm