Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: boni  (Przeczytany 1304 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

vespa

  • Gość
boni
« : 2004-11-29, 20:00 »
właśnie otrzymałyśmy z siostrą rybkę. na rybkach nie znam się ani trochę.. no może tylko na karpiach :p ale to inna historia... więc nie wiem co to za rybka .. jest złota ładna pływa i je okruszki dla rybek i ma na imię Boni i tylke o niej wiem aha wiem jeszcze, że musi mieć lodowatą wodę odstaną i nie musi mieć pompki. a resztę mam nadzieję że dowiem się tutaj. pozdrawiam i czekam na jakieś rady, porady,  podpowiedzi...
Zapisane

Kacper

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 751
  • :)
boni
« Odpowiedź #1 : 2004-11-29, 20:11 »
Wieć ja zaczne według twojego opowiadania jest to welon i wszyscy sprzedawcy mówią że nie musi mieć pompki ale się przydaje. Ilu litrowe jest to akwarium i czy jest to kula,masz filtr??
Zapisane

vespa

  • Gość
boni
« Odpowiedź #2 : 2004-11-29, 20:15 »
to jest kula nie wiem ilu litrowa, ale mała nie jest. bez filtra. ma tylko jakieś 3 różowe kamyki.  ta rybka to dla mnie zupełne zaskoczenie, dostałyśmy ją z siostrą na urodziny.
Zapisane

Forum Zwierzaki

boni
« Odpowiedz #2 : 2004-11-29, 20:15 »

Kacper

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 751
  • :)
boni
« Odpowiedź #3 : 2004-11-29, 20:21 »
Wiec muszisz zmienić akwarium na 50l. i zakup filtr w kuli ryby zdychają
Zapisane

Olka1992

  • Gość
boni
« Odpowiedź #4 : 2004-11-29, 20:22 »
Kule pod żadnym pozorem nie nadają się dla ryb. Na forum było już o tym bardzo często mówione. Dla 1 welonki potrzebujesz min, akwa 45l. Do tego żywe roślinki, filtr a pompka jest u większości ryb