Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: króliczek wszystko oblizuje  (Przeczytany 5213 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jackie

  • Gość
króliczek wszystko oblizuje
« : 2007-10-18, 11:02 »
witam Was,od tygodnia mam 2 króliczki barany 2-miesieczne, gdy juz sie troszke oswoily z terenem i właścicielami, zaczęły buszować po pokoju i oblizywać dosłownie każdy element otoczenia, sciany, podłogi, kapcie, wszystko, jestem nowicjuszem w chowaniu króliczków, więc troszkę sie zmartwilam, może wynika to z jakichś niedoborów? odzywiam je siankiem, i sucha karma, mieszanka dla królików - granulat z ziarnami - witaminizowana, wode dostaja z kranu, odstaną, prosze, doradzcie mi....
Zapisane

Kachula

  • Gość
Odp: króliczek wszystko oblizuje
« Odpowiedź #1 : 2007-10-18, 23:44 »
Chodziłam sobie dziś po necie i znalazłam te forum i przeczytałam twoje pytanie. Otóż poprzyglądaj sie uważnie swojemu malcowi a zapewne zauważysz, że on wcale nic nie liże tylko pociera rzeczy brodą. Tak króliki zaznaczają i oczywiście poznają teren wokół siebie i wszystko to co jest dla nich nowe. Kroliki bowiem pod bródką mają jakieś receptory czy gruczoły, dzięki którym poznają świat w około. Kiedyś sama dziwiłam się czemu moje maluchy tak robią i znalazłam gdzieś opisane właśnie te gruczoły. Poszukaj ewentualnie w internecie czegoś więcej na ten temat. A jeśli twój królik naprawdę "LIŻE" to ja sama nie wiem...
Zapisane

jackie

  • Gość
Odp: króliczek wszystko oblizuje
« Odpowiedź #2 : 2007-10-19, 20:10 »