Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Problem z patyczakami!! Co mam zrobić?  (Przeczytany 1769 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

__Akashi__

  • *
  • Wiadomości: 2
Problem z patyczakami!! Co mam zrobić?
« : 2017-01-14, 22:05 »
Mam małe patyczki od 2 dni. Mają ok. 3,5 cm i 2,5. Chciałabym określić tak mniej więcej jakie one są (L2, L3,L4- nie znam się na tym za bardzo bo jestem w tym początkując​a). Zdaje mi się, że ich gatunek to patyczak rogaty....N​ie wiem, w dodatku ich nabycie było bardzo spontaniczn​e... Mam jeszcze pytania. Czy jeśli mam te patyczaki w słoiku to nic im nie będzie??? Terrarium które zakupiłam jeszcze nie doszło... Ze strony wyczytałam, że może przyjść dopiero za tydzień. Boję się że zaczną mi sobie odgryzać odnuża lub czułka ( za dużo się naczytałam w Internecie)​.:-( Chciałabym się jeszcze dowiedzieć ponieważ jest zima i czy jeśli będę podawać im porządnie umytą pietruszkę i sałatę to nic im nie będzie?? Martwię się...:important: A tak z innej beczki to te patyczaki które dostałam, a mianowicie jeden z nich nie ma nogi!!! Czy to efekt tego, że wcześniej miał słaby dostęp do wody??? I jeszcze jedno ( przepraszam​, że aż tyle pytań) co mam zrobić z ich jajkami?? Wyrzucenie ich za okno NIE wchodzi w grę! Bardzo proszę o szybkie porady i odpowiedzi!! :idea: :help: :D
Zapisane

Lusija

  • *
  • Wiadomości: 28
Odp: Problem z patyczakami!! Co mam zrobić?
« Odpowiedź #1 : 2020-04-24, 12:59 »
 Moje małe patyczaki mieszkają z dorosłymi i nic sobie nie robią. Moje jedzą pietruszkę kolendrę bazylię.zostaw je na torfie (część się nie wykluje) :VoV:
Zapisane

Natan Kozłowski

  • *
  • Wiadomości: 4
Odp: Problem z patyczakami!! Co mam zrobić?
« Odpowiedź #2 : 2020-06-02, 12:42 »
A ty nie chcesz żeby mieć małe patyczaki z jajek a to że niema nogi to nic odrośnie mu przy następnej wylince
Zapisane