Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Od dresiarza  (Przeczytany 756 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Elfka Nenar

  • Gość
Od dresiarza
« : 2003-01-03, 22:06 »
Kolejny dał się dziś złapać, piszą o tym we wszystkich gazetach. "Nastolatek zabił 12 osób siekierą", "Chłopiec w dresie aresztowany za zabójstwo swojej matki". Cholerne dzieciaki. Oni wszyscy są tacy sami. Ale czy kiedykolwiek spoglądałeś wstecz oczami dresiarza? Tak, jestem dresem, witaj w moim świecie. Mój świat zaczyna się w sklepie Adibasa. Nie jestem może mądrzejszy niż inne dzieciaki, ale mam swój styl, swoje buty Adibas, Summer-Winter Collection '89.:)) Jestem uczniem zasadniczej, specjalnej szkoły zawodowej. Już po raz piętnasty powtarzam klasę... Ale dzisiaj dokonałem odkrycia, nowe Oczo-Jeby adidas... One są świetne, w kolorze tak jaskrawym.... Nowe poduszki powietrzne - takie boczne i dla pasażera... Cholerny dzieciak, jedyne co robi, to pałowanie.. Pędząc maluchem, z muzyką na full /yncc-yncc-umtha-umtha/ jak bejsbol przez plecy... Znalazłem disko-polo-bandzo-party "To jest to ... tu jest moje miejsce" W szkole nasz umysł karmiony był przez jakieś niezrozumiale twierdzenia, lidżby (chyba tak to się pisze?) Byliśmy zdominowani przez skate'ów, kujonów, metali... Zdarzali się tacy, którzy kupowali sobie dresy, ale były one bawełniane i podarte... To jest cały nasz świat... świat trzech pasków i maluchów, piękno żelu. Robimy użytek z komórek, które mogłyby być nam niepotrzebne, gdyby nie fakt, ze mają je inni... Zabijamy was, a wy nazywacie nas przestępcami... Szpanujemy, a wy nazywacie nas przestępcami... Żyjemy bez względu na wykształcenie, inteligencję... dla was jesteśmy przestępcami. Używacie komputerów, uczycie się, jesteście inteligentni, nie nosicie dresu, a my nadal jesteśmy przestępcami. Tak, jestem przestępcą, moją zbrodnia jest dres. Moją zbr