Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: TOZ w szkole  (Przeczytany 2334 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sagga

  • Gość
TOZ w szkole
« : 2005-09-03, 22:41 »
Tak sie zastanawiam, moze mi cos doradzicie:
jestem nauczycielką w szkole podstawowej. Dyrektor zaproponowal mi prowadzenie jakiejs organizacji uczniowskiej, tylko ze mam sama wymyśleć co to bedzie. W szkole sa takie standardowe jak zuchy, pck, nawet spółdzielnia.Najpierw myslałam o jakimś PTTK ale teraz wpadłam na pomysł zrobienia czegoś  w rodzaju szkolnego towarzystwa opieki nad zwierzetami.Tylko nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac.Co moglibysmy robic poza zbieraniem pieniedzy na schroniska?
Na pewno skontaktuje sie wtej sprawie z "dużym" TOZem alemoże wy tez mi cos podsuniecie.
Szkoda ze juz jestem mezatką bo moglabym zamiast maskotek dla domu dziecka zadać na slub paczek karmy...


Data wysłania: 2005-09-03, 22:23
Dzięki Rincevind!
Zapisane

vioaoiv

  • *
  • Wiadomości: 9883
    • WWW
Odp: TOZ w szkole
« Odpowiedź #1 : 2005-09-04, 13:34 »
ooo jak Ci zazdroszcze, ależ masz okazje!! :) :)

Co możesz robić? Na przykład:
+ zbiórki pieniędzy, karmy dla schroniska
+ zabierać uczniów do schroniska dla zwierzaków
+ znaleźć ludzi którzy by np. poprowadzili lekcje dla nich o zwierzakach- na przyklad o agresywnych psach

jak coś jeszcze mi wpadnie do glowy to napisze:)


BTW- a czemu na kotach ten topic? nie lepiej w offie? :>
Zapisane

agnes211

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1833
  • Łatka i Mrówcia pozdrawiają merdaniem ogonka :)
    • WWW
Odp: TOZ w szkole
« Odpowiedź #2 : 2005-09-04, 18:07 »
ale świetny pomysł :]

zgadzam sie z Vio....no można jeszcze zaproponować taki wolontariat, jak bedziesz chodziła z grupką dzieci to one może będą mogły wyprowadzać psiaki, czy dawać im jedzonko :]

Off: Vio co to za emblemat ?? myślałam że parsknę śmiechem :P :lol: