Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Mało czasu dla zwierzaka  (Przeczytany 2229 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

piotr0112

  • *
  • Wiadomości: 1
Mało czasu dla zwierzaka
« : 2020-02-01, 19:06 »
Witam, piszę ponieważ mam wielki dylemat, muszę poradzić się doświadczonych psiarzy. Mam w centrum miasta własne mieszkanie 3 pokojowe, jeden pokój wynajmuję studentowi. Od dłuższego czasu myślałem o zwierzaku psie/kocie. Tutaj pojawiają się schody. Jestem pielęgniarzem, pracuje po 12h średnio 190h w miesiącu. Zwierzakowi niczego nie zabraknie, nie licząc mojego czasu, którego wiem, że nie mam za dużo. Nie ma problemu jeśli chodzi o spacery itp, zawsze po dyżurze będzie czas na dłuższy wieczorny spacer, analogicznie w dzień, kiedy będę pracować w nocy. Myślałem o psu ze schroniska, myślałem o kocie. Ale cały czas mam widmo tego ze psiak lub kot będą po prostu tęsknić ponieważ nie będzie mnie w domu 24/7. Czy w takim wypadku powinienem w ogóle rozmyślić się nad zwierzakiem? Lepsze dla nich będzie jeśli nie przygarnę ich do domu? Myślałem ze może dobra opcja będzie pies+kot żeby w trakcie mojej nieobecności mieli siebie. A może się mylę? 17 razy w miesiącu to dość sporo dyżurów, ale jeśli po/przed nimi jestem w stanie zapewnic towarzystwo i zabawę to da się to przeskoczyć? Proszę o stosowne i dorosłe odpowiedzi. Z góry dziękuje.
Zapisane

Fatty

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 14181
  • Tyle Twojego zostało z nami.
    • WWW
Odp: Mało czasu dla zwierzaka
« Odpowiedź #1 : 2020-02-01, 20:46 »