Kraków dnia 3.02.2002 r.
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR tu sobie babka wpisze (wszędzie gdzie zostawie puste )
Sporządzony w dniu (dzień w którymto dajesz czyli np 3.02.2002 r.) w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr................. z dnia ..................
Imię i nazwisko nabywcy .....................................................................
..................................................................
Dokładny adres .....................................................................
.....................................................................
.............
Nr telefonu .....................................................................
.....................................................................
.....................
Data nabycia towaru .............................................................. nr r-ku ....................................z dnia ...................
Rodzaj towaru ...........filtr akwariowy........... typ ...........Aqua Clear.................
cena ............................................ data produkcji ...................................... wykończenia .....................................
Producent .................jaki tam masz
.....................................................................
................................
Transport : własny,
nabywcy, sprzedawcy*) skreśl to co podkreśliłam
Dokładny opis wad ........wada silniczka , silniczek dziala i zasysa wode, ale ona nie wylatuje do akwariu, ma to zwiazek z zapowietrzaniem sie filtra. Wada ta powtarza się w każdym kolejnym towarze lub występuje w całej partji towaru znajdującym się w sklepie, ponieważ ujawnia się w kolejnych filtrach, które zostają wymianniane................................
jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ....sprzedawca z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.............
Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji .......odstąpienie od umowy.........
Opinia pracownika/rzeczoznawcy..........................................................................................................................
.....................................................................
.....................................................................
.........................................
Decyzja pracownika handlu .....................................................................
...............................................................
.....................................................................
.....................................................................
..........................................
Imię i nazwisko
Sprawdzającego reklamację
............................................... ...........................................
PODPIS PODPIS NABYWCY
poproś aby ci babka wpisała datę bo jeżeli nie będziesz miała pisemnej odpowiedzi w ciągu 14 dni od pozostawienia tego w Tesco to możesz uznać że reklamacja została przyjęta (nie daj sobie kitu wciskać)
jeżeli ci napiszą odmownie to zwróć się do osób zajmujących się prawami konsumena (napewna są takie w urzędzie), mogą oni ci pomuc załatwić reklamację
w wypadku odmowy musi być racjonalne uzasadnienie, jeżeli cię ono obraża możesz wytoczyć im sprawę cywilną - zwykle takie sprawy są wygrywane a koszty pokrywa pozwany czyli tesco
Jak chcesz coś wiedzieć więcej to napisz