Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2   Do dołu

Autor Wątek: karma dla wilczarza  (Przeczytany 4722 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

carragan

  • Gość
karma dla wilczarza
« : 2003-10-05, 20:46 »
czy ktos moglby mi polecic jakas karme dla psa ktory w wieku doroslym bedzie mial prawdopodobnie powyzej 80kilo ?Za royala i eukanube dziekuje  :? .Karmie Cerrego obecnie Boshem Maxi i karma jest super ale szukam karmy ktora bylby raz dziennie podawana na zmiane bo Cerusiowi Bosh zaczyna wychodzic nosem :):)
Zapisane

Marta !!!

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 274
karma dla wilczarza
« Odpowiedź #1 : 2003-10-05, 22:35 »
Witaj carragan :)
Jak miło spotkać kogoś "znajomego" Hihi..
Jak wiesz nie mam zbyt dużego doświadczenia w psich tematach więc nie będę sie tu wymądrzać..
Moge tylko ewentualnie cos zaproponować.. :)
Ja daję Grafowi (chyba od jakiegoś miesiąca) Bento Kronen Maxi Growth To karma dla szczeniąt dużych ras.. DUżo osób mi ją polecało, słyszałam wiele dobrego a i ja póki co nie narzekam.. Graf je ją dość chętnie (jak na niejadka) dobrze wygląda, ma ładną sierść.. Co najwazniejsze ta karma ma system ochrony stawów co dla psa takiego jak twój chyba bardzo istotne..
Jak pewnie wiesz ja szukam także czegoś nowego by za jakiś czas (kiedy mały przestanie tak intensywnie rosnąć) przerzucić go na karmę choc trochę tańszą.. Niestety będę do tego zmuszona ze względów finansowych..:( 15 kg. Bento kosztuje 195 zł co dla mnie niestety nie jest sumą małą.. Mam na oku kilka możliwości do wyboru.. Zobaczymy.. Póki co daję Bento.. :)
To taka mała propozycja.. Ale decyzja nalezy oczywiście do Ciebie..
W każdym razie na co byś sie nie zdecydowała to chyba (takie jest moje zdanie) powinnas poszukać wśród karm specjalnie dla dużych ras.. :)