Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2   Do dołu

Autor Wątek: Problem początkującej :)  (Przeczytany 4468 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jamniczka

  • Gość
Problem początkującej :)
« : 2005-10-31, 15:01 »
Mam pewien problem doryczący porozumienia się z koniem :) Jeździłam na pewnym koniu. Jestem początkująca, jeżdze kłusem , może dałabym radę też galopem byłam w terenie....więc dziwię się że nie umiem zmusic konia do kłusu!!! :lol:
Wiem że każdy koń jest inny. Do tych akacji wolałam spokojne konie, które łatwo dają się prowadzić,  :;p:
Ale na tym obozie pokochałam Hetmana :kocham: Niestety jest on trochę upartym stworzonkiem i płochliwym :wink:
I właśnie... nie mogę na nim zakłusować. Pierwszy raz - ok, drugi raz zwalnia...trzeci raz........ :?
Daje mocniej łydkę - nic, daje mocniejszą - nic, kopie konia - biedny koń, cmokam I NIC!!! Co źle robię? Może nie wtym miejscu daję mu łydkę... :help: :tuli:
 
Zapisane

k_cian

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3545
    • WWW
Odp: Problem początkującej :)
« Odpowiedź #1 : 2005-10-31, 16:23 »
przede wszystkim żadnego kopania bo potem właśnie takie historyjki że koń nie reaguje i znieczulony...dajesz delikatnie łydkę i koń powinien zareagować, jeśli nie reaguje wzmacniasz działanie łydki ale nie pięty i nie kopaniem, a jelśli nei reaguje to w momencie dawania łydki musisz przyłożyć tu ż za nią bacik, musisz stopniowac pomoce, zadziałać krzyżem , nie ciągnać wodzami do siebie...najlepiej może daj mu luźną..ciężko określić jkaki błąd robisz nie widząc cię, porozmawiaj z instruktorem o tym problemie  a jeżeli nie potrafi pomuc i jedyna rada daj mu kopa to bym szybko sie wyniosła z tej stajni

vide

  • Gość
Odp: Problem początkującej :)
« Odpowiedź #2 : 2005-10-31, 18:05 »