Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3   Do dołu

Autor Wątek: Nietypowe zainteresowania  (Przeczytany 17652 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tarunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3388
Nietypowe zainteresowania
« : 2007-02-26, 22:44 »
Macie może jakies oryginalne hobby? Ja mam mnóstwo zainteresowań, takze takich rzadszych. No i w realu, np. ze szkoły znam baaardzo mało osób, które podzielają moje pasje, jak im o niektórych rzeczach opowiadam, to patrza na mnie jak na wariatke. Może Wy też tak macie?  :lol:
No to po kolei. :P

Szczudła, żonglerka i ogólnie cyrk - na razie byłam podczas ferii na warsztatach i zamierzam dalej coś w tym kierunku robić.

Robótki ręczne - druty, szydełko. Jestem na etapie bardzo początkującej, ale spodobało mi się to i aż się dziwię czemu nie znam żadnej rówieśniczki, która by sie tym zajmowala.  :P

Windsurfing - rzadkie nie jest, ale z mojej klasy jako jedyna miałam z tym do czynienia. :P

Kompletny świr na punkcie zwierzat - no, tu na pewno nie jestem sama.  :D

Teatr - o tym jest już osobny temat, wiec tu tylko to wymienie.

Survival, wspinaczka, jaskinie, itd. - byłam na obozie i po prostu to coś dla mnie. Niestety na codzień niezbyt mam warunki do rozwijania tych zainteresowan.

Ogólnie dochodze do wniosku, że jestem dziwna.  :lol:
Zapisane
Oh how I wish to go down with the sun...

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
Odp: Nietypowe zainteresowania
« Odpowiedź #1 : 2007-02-26, 23:02 »