Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: sucha karma a witaminki  (Przeczytany 1786 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tafta

  • Gość
sucha karma a witaminki
« : 2004-06-08, 17:05 »
Mój pies od pewnego czasu dostaje tylko suchą karmę Royal Canin,
do tej pory było to Obesity teraz Mobility Support.
I w związku z tym mam pytanko - czy muszę podawać mu dodatkowo jakieś witaminy, czy w ogóle jakieś preparaty?
Pytam, bo do tej pory piesek dostawał jedzenie przyrządzone przeze mnie + witaminy i inne bajery,
a teraz tylko sucha a ja nie mam doświadczenia ;)
W składzie karmy są takie rzeczy jak m.in. pulpa buraczana, tran rybi, olej roślinny, proszek jajeczny,
sole mineralne, pierwiastki śladowe, ekstrakt z omułków nowozelandzkich (co to w ogóle jest?), tauryna,
wyciągi z zielonej herbaty i winogron, wyciąg z aksamitki wzniesionej.
Może to już starczy :?:
Zapisane

Asia83

  • Gość
sucha karma a witaminki
« Odpowiedź #1 : 2004-06-08, 17:50 »
Najlepiej będzie jak skonsultujesz to z weterynarzem. On oceni Twojego psa i powie czy są one mu dodatkowo potzrebne, ponieważ nikt tu na forum nie da Ci tak fachowej rady jak lekarz. Są specjalne witaminy dla piesków, ale nie sądzę aby przy tej karmie były one konieczne. Ma ona raczej wszystko co potrzeba. A jeśli chcesz to zawsze możesz dać jakieś dropsy z witaminami które są w sklepach zoologicznych tak nawet raz dziennie jako nagroda. Pamiętaj też o właściwym dawkowaniu karmy do wieku.
Zapisane

Kat&Seja

  • Gość
sucha karma a witaminki
« Odpowiedź #2 : 2004-06-08, 18:22 »