Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Odpowiednie akwarium dla żółwia  (Przeczytany 1403 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AgAtHa

  • Gość
Odpowiednie akwarium dla żółwia
« : 2005-06-26, 18:42 »
Witam.
Moja koleżanka kupiła sobie żółwia bez zgody rodziców. Gdy poszłam do niej by go zobaczyć, załamałam rece. Siedział w misce, w brudnej wodzie, jadł tylko suszone "gamarusa", a co najgorsze miał mięciutki pancerzyk i opuchnięte oczka. Po tygodniu chciała już go oddać, ale nikt go nie chciał. Co prawda nie znam sie na żółwiach, ale postanowiłam go wziąć. No i jest u mnie 1 tydzień. Jego stan sie poprawia. Trzymam go w okrągłym plastikowym terarium. Mam zamiar kupić mu akwarium i właśnie muszę się was poradzić. Jak już pisałam nie znam się na zółwiach. Nie jestem pewna czy to żółw czerwonouchy czy czerwonolicy. ŻÓŁW: skorupka: (długość 10cm, szerokosć 6cm, wysokosć 4cm), ma czerwone "paski" za oczami. Znalazłam w internecie ofertę: (akwarium+wyposażeniem), tylko nie wiem czy nie jest za małe. Powiedzcie "co i czy" sie przyda dla żółwia:
zestaw składa się z:

- akwarium ok. 35l wymiary-42/25/27 z pokrywą z wbudowaną żarówką,

- natleniacza z filtratorem,

- grzałki z termostatem,

- 2kg kamyczków (białych),

- sztucznej roślinki o wysokości 10 cm,

- 2 muszli ozdbiających dno,

 - wielobarwnej tapety na tylnią ściankę imitujacą rafe koralową,

- kilka małych dodatków - zamek, sitko do wyławiania, pokarm. Czy ten zestaw jest odpowiedni?

Ps. Dowiedziałam się że ten żółwik ma już 4 lata!!!! To gdzie on musiał żyć że w wieku 4 lat ma mięciutkę skorupkę!!??!!??  :(


Zapisane

Leloo

  • Gość
Odp: Odpowiednie akwarium dla żółwia
« Odpowiedź #1 : 2005-06-26, 19:12 »