Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: co to za papuga?  (Przeczytany 4744 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kkaassiiaa

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6070
co to za papuga?
« : 2005-10-17, 18:40 »
Jak w temacie:


To papuga mojej znajomej. Ptak ma super warunki, może fruwac po całym mieszkaniu i balkonie (balkon odpowiednio zabezpieczony).  :wink:


ps. jeśli macie fotki różnych ptaków to możecie wstawiać fotki z opisem co to za ptak, bo ja muszę się przyznać, że za bardzo nie znam gatunków ptaków.  :oops:

ps2. jeśli temat był to przepraszam.
Zapisane
pozdrawiam wszystkich,
Kasia & Magia & Nero & Rudy & Ramzes
oraz
Raptus & Figa & Elfik & Kiki & Riki & Mysia Pysia & Parszywek & Bambus & Foks (za Tęczowym Mostem) [']

Iskierka

  • Gość
Odp: co to za papuga?
« Odpowiedź #1 : 2005-10-17, 19:01 »
Ja tam też nie znam się zbytnio na gatunkach ptaków. Specializuje się w ssakach więc nie ma sie czego wstydzić. Ja jak juz cos to maluje ptaki i inne zwierzęta tez a przy tym niektóre gatunki się zapamiętają. Bardzo ładna papużka. Chciałabym mieć taką. Jej kolory są wspaniałe. Zawsze mnie ciągneło do papug, więc zawsze będe je podziwiała. Kurcze to się nazywa zwierzęcyc magnetyzm hehehehehe. pozdrawiam
Zapisane

Ines

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 692
    • WWW
Odp: co to za papuga?
« Odpowiedź #2 : 2005-10-17, 19:32 »
Nierozlączka, chyba czarnogłowa czy jakoś tak (albo czarnogłówka). Nie jestem epwna, bo na nierozłączkach sie nie znam, ale napewno neirozłaczka.

Forum Zwierzaki

Odp: co to za papuga?
« Odpowiedz #2 : 2005-10-17, 19:32 »

kkaassiiaa

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6070
Odp: co to za papuga?
« Odpowiedź #3 : 2005-10-17, 19:56 »
Moja siostra też mi mówiła, że to nierozłączka, ale jakoś jej nie uwierzyłam.
Tylko, że ta papuga była jedna.
Zapisane
pozdrawiam wszystkich,