Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Podmiana wody - pytanie  (Przeczytany 14453 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

maluko

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 14
Podmiana wody - pytanie
« : 2008-09-30, 16:31 »
Witam! Jestem początkujący jeśli chodzi o akwaria. W związku z tym mam pytanie.
Mam zamiar podmień część wody (rybki zamieszkały w akwarium 10 dni temu), ponieważ woda zrobiła się strasznie mętna. I tutaj moje pytanie: czy podczas częściowej wymiany wody (planuję wymienić 5-10l, akwarium ma 40l) należy wyjąć rybki z akwarium? Czy mogą swobodnie pływać podczas podmiany?
Obsada to: bojownik, 2 kosiarki, 3 neonki, 4 gupiki, 2 molinezje, półdziubek, długonos, jeszcze dwie rybki, których nie znam nazw (niewielki, szybkie :), czyszczą dno, poleciła je pani w sklepie - zamiast glonojadów).
Obsada może nie jest za dobrze dobrana, ale część rybek kupili rodzice - molinezje, półdziubka i długonosa.
Zapisane

Estel

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 1610
  • "...Nie zatrzymuj wilków, bo jest ich coraz mniej"
Odp: Podmiana wody - pytanie
« Odpowiedź #1 : 2008-09-30, 16:50 »
co do obsady kosiarki są za duże na ten litraż, molinezje też; długonos ciernisty potrzebuje min. 150l, musisz koniecznie oddać te ryby, bo się męczą
Zapisane
"Wilk nie jest zwierzęciem ziejącym nienawiścią, ani też nie jest maskotką do przytulania, nie jest ani niebezpieczny, ani sympatyczny. Jest po prostu jednym z  wielu interesujących gatunków prześladowanych przez człowieka od stuleci, który potrzebuje miejsca  do życia."
http://stobnica.wolf.wild.art.pl/       "Jest pewna przyjemność w lasach bez ścieżek; Jest upojenie na samotnym wybrzeżu;Jest społeczność gdzie nie ma intruzów,
http://www.wolfpunk.most.org.pl/ulve/       Przy głębokim morzu i muzyce jego szumu;Nie człowieka kocham mniej, lecz naturę bardziej"- Lord Byron

maluko

  • *