Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Dziwne zachowanie welonka  (Przeczytany 9790 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

koszmarek

  • Gość
Dziwne zachowanie welonka
« : 2004-07-15, 10:10 »
Witam,
od razu się przyznam, że z rybkami nie mam dużego doświadczenia (żeby nie napisać że żadengo). Dwa dni temu dostałam welonka. Wszystko było niby w porządku ale dziś jakoś tak dziwnie podpływa pod powierzchnię i tak jaby łapie powietrze? :shock:
Czy to dlatego, że jeszcze nie mam filtru? A może potrzebne jest napowietrzanie?
Nie chcę, żeby się moja rybka rozchorowała, proszę poradzcie :help:
Zapisane

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
Dziwne zachowanie welonka
« Odpowiedź #1 : 2004-07-15, 10:38 »
Generalnie welony potrzebują napowietrzania (za to grzałki nie i filtra też właściwie nie...) Poza tym welony są tak przystosowane żeby pobierać powietrze z atmosfery i twój będzie to robić nawet jak bedzie miał napowietrzanie więc się nie przejmuj. Pewnie jest w kuli?
Zapisane

koszmarek

  • Gość
Dziwne zachowanie welonka
« Odpowiedź #2 : 2004-07-15, 10:58 »
Czyli to jest normale? Zdziwiłam się, bo wcześniej tak nie było. Wiem o rybkach w sumie tylko tyle ile powiedziała mi osoba, która mi ją podarowała. No i faktycznie dostałam ją w kuli... po prostu mieszkam w kawalrce i nie mam możliwości postawienia gdzieś akwarium. :( Czytałam właśnie, że to niedobrze no ale co ja mogę, że gość w zoologicznym na pytanie: co można hodować w kuli i powiedział: welona i tak sprzedał...
A czy ktoś wie, gdzie można znaleźć info np. jak często zmieniać wodę, jak dużo karmić itp... Wczoraj dałam jej mrożone robaczki i zjadła tylko połowę, przez to woda się trochę zabrudziła i sporo jedzenia leży na żwirku.
W necie nie udało mi się jak na razie nic znaleźć.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Dziwne zachowanie welonka
« Odpowiedz #2 : 2004-07-15, 10:58 »

charon