Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Piloci i mechanicy :)  (Przeczytany 767 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Alii

  • Gość
Piloci i mechanicy :)
« : 2004-07-09, 14:34 »
Nie wiem, czy coś takiego już tu bylo, ale cóż. Przesłała mi to Ritka, więc to jej należą się podziękowania. Ja czytając to się popłakałam :)


Po każdym locie, piloci linii lotniczych są zobowiazani do wypełnienia kwestionariusza na temat problemów technicznych, napotkanych podczas lotu. Formularz jest następnie przekazywany mechanikom w celu dokonania odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechaników są wpisywane w dolnej części kwestionariusza, by umożliwić pilotom zapoznanie się z nimi przed następnym lotem. Nikt nigdy nie twierdził, że załogi naziemne i mechanicy są pozbawieni poczucia humoru. Poniżej zamieszczono kilka aktualnych przykładów podanych przez pilotów linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone przez mechaników. Przy okazji warto zauważyć, że QUANTAS jest jedyną z wielkich linii lotniczych,która nigdy nie miała poważnego wypadku...
P = problem zgłoszony przez pilota
O = Odpowiedź mechaników
> > > > > > >
P: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewą wewnętrzną oponę podwozia głównego.
> > > > > > >
P: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ automatycznego lądowania przyziemia bardzo twardo.
O: W tej maszynie nie zainstalowano układu automatycznego lądowania.
> > > > > > >
P: Coś się obluzowało w kokpicie.
O: Coś umocowano w kokpicie.
> > > > > > >
P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zamówiono żywe.
> > > > > > >
P: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokość' obniza lot 200 stóp/minutę.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.
> > > > > > >
P: Ślady przecieków na prawym podwoziu głównym.
O: Ślady zatarto.
> > > > > > >
P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
O: Obniżono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.
> > > > > > >
P: Zaciski blokujące powodują unieruchomienie dźwigni przepustnic.
O: Właśnie po to są.
> > > > > > >
P: Układ IFF nie działa.
O: Układ IFF zawsze nie działa kiedy jest wyłączony.
> > > > > > >
P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknieta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.
> > > > > > >
P: Brak silnika nr 3.
O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krótkich poszukiwaniach.
> > > > > > >
P: Samolot śmiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się poważnie.
> > > > > > >
P: Radar mruczy.
O: Przeprogramowano radar by mówił.
> > > > > > >
P: Mysz w kokpicie.
O: Zainstalowano kota.
Zapisane

yashima00

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2702
Piloci i mechanicy :)
« Odpowiedź #1 : 2004-07-09, 14:41 »
Heh, dobre :hehe: ...
pozdrawiam :)
Zapisane
-

Veronica

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 8067
  • ^______^
    • WWW
Piloci i mechanicy :)
« Odpowiedź #2 : 2004-07-10, 20:30 »
No nawet nawet  ;)
Zapisane
"Popatrz jeszcze raz, psia dusza większa jest od psa.
A kiedy się uśmiechasz do niej, ona się huśta na ogonie.
A kiedy się pożegnać trzeba i psu czas iść do psiego nieba,
To niedaleko pies wyrusza, przecież przy tobie jest psie niebo,
Z tobą zostaje jego dusza."

Forum Zwierzaki

Piloci i mechanicy :)
« Odpowiedz #2 : 2004-07-10, 20:30 »

pola

  • Gość
Piloci i mechanicy :)
« Odpowiedź #3 : 2004-07-12, 17:38 »
Cytuj

P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zamówiono żywe.
:lol22:
Cytuj

P: Układ IFF nie działa.
O: Układ IFF zawsze nie działa kiedy jest wyłączony.

 :lol:  :lol:  :lol:  
świetne  :wink:
 :lol:
Zapisane

Alii

  • Gość
Piloci i mechanicy :)
« Odpowiedź #4 : 2004-07-12, 18:38 »
Cytuj

P: Samolot śmiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się poważnie.


Cytuj

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknieta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.


Cytuj

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknieta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.



ja najbardziej lubię te kawałki, a zwłaszcza ten pierwszy :)
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 24 zapytaniami.