Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3   Do dołu

Autor Wątek: nowe akwarium - welonki?  (Przeczytany 33423 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tukal

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 97
nowe akwarium - welonki?
« : 2007-09-19, 10:14 »
Witam.

Nie wiem czy dobrze założyłem temat, ale mam dosyć sporo pytań, jako że jestem początkującym akwarystą. O wiele wygodniej (przynajmniej mi) będzie jeżeli zadam je wszystkie na raz:P

Moja sytuacja wygląda nastepująco.
Gdybyłem młodszy miałem akwarium. Tworzone głównie na doświadczeniach (choć dość ubogich) mojego taty. Miałem Gupiki, Danio, Molinezje, Glonojada i jakie brzanki. Po kilku latach rybki wyzdychały. Nie uzupełnialiśmy. No i jak już zabrakło w nim życia to poszło w odstawke. Teraz chciałbym je reaktywować.


Poświęciłem dość sporo czasu na przeczytanie kilku artykułów dla początkujących, ogólnych porad itp i stwierdzam że małe dzieci powinno się tak modyfikować genetycznie aby nie miały ochoty chodować rybek ani innych zwierząt, zwłaszcza jeżeli rodzice też nie mają o tym pojęcia. W każdym razie w miarę czytania pojawiły się pytania na które nie znalazłem odpowiedzi.

Akwarium ma 60 litrów. Są w nim 3 sztuczne rośliny, jakiś zamek akwariowy, troche piasku, żwirku drobnego i grubego (mniej więcej po torebce). Do tego parę kamieni oraz fragmenty zastygniętej lawy wulkanicznej. Filtr jest wewnętrzny i wedle instrukcji pasuje i do zbiorników poniżej 200 litrów i przepuszcza 300l na godzine. Mam grzałke, pompkę do napowietrzania i pokrywę ze świetlówką (była w komplecie z akwarium).