Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2   Do dołu

Autor Wątek: Jakie i ile rybek zmieści się w 10L aqwa ???? Pomóżcie !!! :(  (Przeczytany 7026 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mops

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 144
Bede miec 10L aqwa. Tylko problem w tym, jakie rybki i jaką ich ilość mogę mieć ?? (jestem amatorką, wiec sie nie dziwcie  :oops:) Chcialabym kupic neonki, dania i pawie oczka, ale nie wiem czy to dobry pomysl....
POMÓŻCIE !!
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
to wszystko
ja bym dała 1 bojownika i może 2 zabki (karliki szponiaste)
masz grzałke, filtr itp.??
Zapisane

mops

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 144
nie mam bo aqwa na razie planuje (jeszcze go nie mam :)) ale bede miec grzalke i filtr.. .. problem w tym ze nigdzie nie ma zabek .... Gdzie moge je znalezc ???
Zapisane

Forum Zwierzaki

polna_mysza

  • Gość
zapytaj sie w zoologicznym
ja bym polecała 45l ;)
sama mam takie mogłabyś tam wpuścic :
7-8 neonek
4 otoski
i kiryski (4-5)
Zapisane

mops

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 144
ja wlasnie BARDZO bym chciala takie aqwa, tylko nie mam na nie miejsca ;( a w zoologicznym wole nie pytac, bo straszny kit tam wciskaja (ostatnio baba starala sie mi wmowic, ze bojownik moze czuc sie dobrze i dlugo zyc w kuli, ktora miesci sie w jednej dloni :[:[:[) a czy do 25L moge dac 3 bojowniki ??(samca i 2 samiczki)
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
lepiej miec 3-4 samiczki
może tak około 30-40l
Zapisane

mops

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 144
a czy oswietlenie aqwa to moze byc zwykla lampka biurkowa ?? czy lepiej jest zainwestowac w pokrywe, z otworem na jedzenie i lampką ??
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
ja mam w 45l pokrywe :)
w ostateczności można miec lampke biurkową ;)
Zapisane

mafinia

  • Gość
mozesz kupic zareniowke z obudowa do 30zl
Zapisane

Forum Zwierzaki

mops

  • *
  • Płeć: Kobieta