Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: 60l - problem żółtodzioba  (Przeczytany 2376 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jla

  • *
  • Wiadomości: 6
60l - problem żółtodzioba
« : 2017-05-23, 21:35 »
Witam, chciałabym poradzić się co do sprawy mojego akwarium. Na początku zaznaczę, że nie mam dużego doświadczenia i, jak na żółtodzioba przestało, mogę zdenerwować lub rozśmieszyć bardziej doświadczonych akwarystów, dlatego od razu przepraszam.

Sprawa ma się tak. Rok temu jakoś tak w marcu zaczęłam prosić rodziców by pomogli mi z kupieniem i "założeniem" akwarium. Jako, że ojciec zawsze podkreślał, że miał 300 litrowe akwarium, po rady przychodziłam właśnie do niego. Ja jednak nie mogłam mieć akwarium większego niż 60 l chociażby dlatego, że miejsca na nie w domu nie ma, a już przy tych 60 l półka przybrała nowych, z lekka wygiętych kształtów.

Gdy przyszło do "zarybiania" akwarium ojciec dał mi tę oto radę, przez którą do końca życia będę sobie pluła w brodę, której nie mam Bierz takie ryby jakie ci się podobają. Jaki człowiek jest głupi jak jest podjarany taką zmianą w domu. Teraz po roku użytkowania akwarium z 14 rybek, które wtedy kupiliśmy, zostało 5 (+ te które kupiłam jakieś 2 miesiące po "zarybieniu")
Tak oto w moim akwarium mieszkają (i tu spuszczam głowę, gdyż tego nawet obsadą nazwać nie można):
2 samice gurami mozaikowych
7 kirysków (sterby, panda i chyba jeden lamparci - nie wiem dokładnie, gdyż mieszkam w Niemczech i nazwy są tu takie porypane, że ich nawet przeczytać nie można)
1 zbrojnik (taki szaro-czarny z jasnymi kropkami - skubaniec przez 2 miesiące chował się w filtrze i tam mieszkał)
był jeszcze mieczyk, ale ostatnio mnie uświadomiono, że mógł zostać karmą dla gurami   :(