Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Zainteresowanie/pasja nad zwierzętami, a życie codzienne.  (Przeczytany 3410 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ppx

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 7246
  • 2 króliki i 1 pies
    • WWW
Czy łączycie ogółem swoje zainteresowania z życiem codzienny?
Jakie Wasze hobby ma wpływ na otoczenie?
Czy może Wasze zajęcia/zawody są związane np. ze zwierzętami?
Zapisane
Podpis bez przekazu.

malinowa,mamba

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 538
  • "Ile warte jest życie? Dlaczego ze sobą wciąż wojny toczycie? Czemu trudny styl życia ciągle prowadzicie? Miłość to rozwiązanie... Czemu tego nie widzicie?"
ja łączę swoje zainteresowania z życiem codziennym. Studiuję logopedię, a w wolnym czasie chodzę do domu dziecka. Czytam dzieciakom bajki, rysuję z nimi bawię się i ogólnie super jest
Zapisane
"Jedynym całkowicie bezinteresownym przyjacielem,którego można mieć na tym interesownym świecie jest pies. Pocałuje rękę,która nie będzie mogła mu dać jeść, wyliże rany odniesione w starciu z brutalnością świata... Kiedy wszyscy inni przyjaciele odejdą,on pozostanie"
          George G. Vest

Fatty

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 14181
  • Tyle Twojego zostało z nami.
    • WWW
Już nie mam pasji, najpierw nie było czasu, teraz chęci - oklapłam... ale staram się to reaktywować. Wybrałam ciut zwierzęcy temat projektu na pracę licencjacką, coś poczułam ;) Gotuję z przyjemnością, staram się kombinować :) Niegdyś mnóstwo rysowałam, teraz nie umiem, ale staram się odnowić choć część dawnych umiejętności. :)
Zapisane
Never give up hope,
if someone burst your bubble
mix up some more soap.

Forum Zwierzaki

khazwindnafuto

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 29
    • WWW