Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Złote rybki  (Przeczytany 1408 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Helga

  • Gość
Złote rybki
« : 2003-10-01, 21:15 »
Wybaczcie ignorancję, ale kompletnie nie znam się na rybkach... popularne zwane złote rybki, to welonki?
Problem wygląda tak: w biurze, gdzie pracuję, stoi akwarium
z dwiema złotymi rybkami. Jedna z nich dziwnie pływa, wygląda to tak, jakby ją wynosiło do góry... Słyszałam, że może to oznaczać albo problem z pęcherzem pławnym, albo może wynikać z przeżarcia. Postanowiliśmy najpierw spróbować zmniejszyć im ilość pokarmu, ale problem w tym, że ta jedna (ta która tak dziwnie pływa) wyżera wszystko tej drugiej... Czy odławianie jej na czas karmienia nie zestresuje jej za bardzo? macie może jakieś inne pomysły, jak zrobić, żeby obie dostały ile trzeba, a żadna za dużo?
A jeśli byłby to problem z pęcherzem pławnym, to czy można to jakoś leczyć?
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Zapisane

harpia

  • *
  • Wiadomości: 2480
    • WWW
Złote rybki
« Odpowiedź #1 : 2003-10-01, 21:29 »
Tak karaś ozdobny vel złota rybka vel welonek (tak nazywa sie tylko odmiany o długich płetwach) najlepiej jedzenie podawaj z obu stron, tak żeby przyciągnąć uwage tej bardziej srawnej a drugiej daj w drugim kącie, możesz zdrowszą przegonić za pomocą drucika, tak odepchnąć wtedy chora będzie miała co zjeść, jak możesz to podaj wymiary akwarium, jaki sprzęt, wyposarzenie...
Jak zbacie o baniak, jak z wodą, podłożem, odmulaniem...
To że ona dziwnie pływa może być też przez złe warunki.
I koniecznie zmierz temperature i napisz co im dajesz jeść.
Zapisane

Helga

  • Gość
Złote rybki
« Odpowiedź #2 : 2003-10-01, 21:39 »