Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Ultima Online...  (Przeczytany 2581 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lalaith

  • Gość
Ultima Online...
« : 2003-12-16, 16:22 »
Gra ktoś może? Jeśli tak, proooszę o odezwaiee się na gg: 1732729, jestem początkująca i za bardzo nie wiem w jakim celu włuczę się po tamtym świecie :P
Zapisane

Wraith

  • *
  • Wiadomości: 2204
Ultima Online...
« Odpowiedź #1 : 2003-12-16, 17:14 »
Ja gralem bardzo dlugo w UO. Straszny pozeracz czasu - o ile chce sie tam byc kims... Powiedz czy grasz na oficjalnym serwerze, czy na shardach polskich (pirackie serwery) ?
Zapisane

Lalaith

  • Gość
Ultima Online...
« Odpowiedź #2 : 2003-12-16, 20:27 »
Gram na serwerach Dream Masters.. Na najleepszym serweerze... Bożeee, jak tam trudno się dostać! 7 razy zgłaszałam..
Zapisane

Forum Zwierzaki

Ultima Online...
« Odpowiedz #2 : 2003-12-16, 20:27 »

Wraith

  • *
  • Wiadomości: 2204
Ultima Online...
« Odpowiedź #3 : 2003-12-16, 21:21 »
Ja sie dostalem za pierwszym razem trzeba tylko odpowiednio dobrze i klimatycznie napisac to co oni wymagaja przy rejestracji. Najlepszym serwerem to bym go nie nazwal, ale jednym z najwiekszych pirackich to tak :)

Zeby zaczac masz tak w duzym skrocie dwa wyjscia:
1. Jesli klasz klimatycznie to staraj sie wkrecic w jakies questy, fakt byle kto cie zabic bedzie mogl, ale moze GMi przyuwaza twoja gre i cie jakos wynagrodza...
2. Conajmniej 3 miesiace ciezkiej pracy gdzies po 7h dziennie (czasu realnego!) nad postacia, tzn. nad jej skilami i statami, zeby w ogole moc pokonac cos mocniejszego.