Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu

Autor Wątek: ComputerLand World Cup 2005  (Przeczytany 29269 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ananas

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2182
  • Fanatyk Łóżka Sprężynowego
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #30 : 2005-03-03, 18:18 »
tylko macie to szczęście, że we Wrocku teć 'coś' się 'czasem' dzieje, więc nie narzekajcie bo was trzepnę :P

a u mnie regionalki w Bolixie w ten weekend, prawie na 100 pojade  :wink:
Zapisane

Kamelia

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #31 : 2005-03-04, 15:33 »
a co ja mam powiedzieć u mnie jest coś fajniejszego jak Leśna Wola coś zoorganizuje a tak to zostaje badziewiasta Zabajka
Zapisane

koniulka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2541
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #32 : 2005-03-06, 12:23 »
A u mnie to tylko w Gajewnikach już cos jest w ogóle :P i nie narzekam :P
Zapisane
Na zawsze w naszych sercach...

Forum Zwierzaki

ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedz #32 : 2005-03-06, 12:23 »

BEAUTY T3RROR

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #33 : 2005-03-13, 10:29 »
Ja pewnie sie wybiore :)
Zapisane

Euphoria

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #34 : 2005-03-13, 14:28 »
nasze województwo to jest chyba najgorszy region pod względem imprez jeździeckich... pustka... a szkoda, chętnie by się popatrzyła chociaż, jak się nie startuje;)

robaczki, bede w sobote na torwarze
Zapisane

kasia8989

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #35 : 2005-03-13, 15:50 »
ej a jest z tego transmisja w telewizji??  :lol:  :lol:
Zapisane

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #36 : 2005-03-13, 16:14 »
Cytuj

ej a jest z tego transmisja w telewizji??

Na pewno w Regionalnej 3 (ale to tylko warszawska będzie raczej transmitować), no i pewnie na 2 (zawsze były długie relacje). :)
Zapisane

kasia8989

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #37 : 2005-03-13, 20:16 »
a to bardzo sie ciesze :lol:
Zapisane

ananas

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2182
  • Fanatyk Łóżka Sprężynowego
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #38 : 2005-03-13, 21:43 »
taaa długie.. ostatnio akurat to wypadło na imieninach dziadków 'kuzynek' moich, i akurat bardzo się na to napaliliśmy i w sumie niczego zbyt ciekawego nie było :? chyba że to było też o innej porze, ja tam wieczorem pare relacji obejrzałam.
Zapisane

Forum Zwierzaki

ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedz #38 : 2005-03-13, 21:43 »

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #39 : 2005-03-14, 15:21 »
Bo co jakiś czas były krótkie relacje np. z ujeżdżenia albo powożenia, ale na skoki poświęcili chyba z 80 minut...
Zapisane

eniqa

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3509
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #40 : 2005-03-14, 15:24 »
a w tym roku ma byc codziennie o 22.25... :roll:  bo sprawdzlaam w necie w programie telewizyjnym i chyba w sobote lub niedziele o 9 czy jakos tak ma byc jakis reportaz  ;)
Zapisane

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #41 : 2005-03-14, 15:27 »
A nie wiesz ile czasu poświęcą ujeżdżeniu? :D
Zapisane

eniqa

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3509
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #42 : 2005-03-14, 15:28 »
nie iwem bo tam nie pisze co będzie pokazywane ;)
Zapisane

Wiedźma

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #43 : 2005-03-14, 15:48 »
Ujezdzeniu na pewno jak zwykle tylko chwile, przeciez jest "malo widowiskowe"  :roll:
Wkurzylam sie dzis, pojechalam na torwar po bilety i pocalowalam klamke, kasy sa czynne dopiero od 15.
Zapisane

zakla

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #44 : 2005-03-14, 16:24 »
Ja sie z qumpela wybieram:) Nie wiem jak a piatek, bo lekcje koncze o 15, w sobote po poludniu albo i wczesniej(zalezy czy bedzie trening agility) no i w niedzielke bedziemy;)
A wiecie, czy mozna wchodzic w trakcie??
Zapisane

Forum Zwierzaki

ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedz #44 : 2005-03-14, 16:24 »

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #45 : 2005-03-14, 16:27 »
Cytuj

A wiecie, czy mozna wchodzic w trakcie??

Tak, można.  :) Ale ja wolę być od samego początku, by niczego nie przeoczyć :)
Zapisane

zakla

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #46 : 2005-03-14, 16:35 »
Dzienx;) Ja tez postaram sie byc jak najdluzej, a zwlaszcza na przerwach gdzie sa pokazy dla publicznosci, bo byc moze moj znajomy bedzie bral w nich udzial, ale jeszcze go pytne:D
Zapisane

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #47 : 2005-03-14, 16:40 »
Ja mam zamiar być od 8.00 by w całości obejżeć ujeżdżenie :) No i czekać do bodajże 16 na jeszcze jedną rundę ;)
Zapisane

Euphoria

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #48 : 2005-03-14, 18:29 »
ja juz mam bileciki :>
Zapisane

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #49 : 2005-03-14, 18:44 »
Mam nadzieję, że w sobotę rano jeszcze się załapię...  :( Bo w tygodniu nie mam czasu by pojechać na Torwar albo do Empiku... :(
Zapisane

Zuzika

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #50 : 2005-03-17, 19:07 »
no to ja sie przyłanczam do oczekujących na fotki. Niestety jak zwykle nikt nie chce ze mną jechać :( a w koncu mam całkiem niedaleko, zawsze tak jest ze jak coś blisko to nie ma kto zabrać :(
Zapisane

Forum Zwierzaki

ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedz #50 : 2005-03-17, 19:07 »

koniulka

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2541
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #51 : 2005-03-17, 19:15 »
Ja mam już bileciki i jutro o 7 wyjeżdżam ;) Nie będe na ujeżdżeniu ale jakoś to muszę przeżyć....Jak zrobie jakieś porządne zdjęcia to wstawie  ;)
Zapisane
Na zawsze w naszych sercach...

eniqa

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3509
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #52 : 2005-03-17, 19:25 »
a ja się jutro zmaierzam legalnie z lekcji urwać :lol: gdyby nie to że mam cos ważnego na 3 i 4 lekcji to bym wogole nie szła le niestety.. siła wyższa ;) ale zaraz po szkole jadę do mamy do pracy i z nią na torwar samochodzikiem :D

sis nareszcie się spotkamy :)  8)

ja także mam zamiar robić zdjęcia ;) więc pewnie wrzuce wszystkie razem w niedziele  :wink:
Zapisane

Zimoludka

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #53 : 2005-03-17, 23:00 »
A do Poznania tyle chętnych nie było! :P
Zapisane

Zuzika

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #54 : 2005-03-18, 22:47 »
oglądałam przed chwilą na TVP2 relacje raptem 5 minutową :| nie no... pokazali jednego polskiego skoczka, nie pamiętam nazwiska tyle wiem że nie Kubiak tylko ten drugi :P (skleroza), a potem ujęcie siodeł i facet zaczyna chrzanic "Prosze państwa oto puslisko" no darujcie ale puslisko to ja sobie moge obejrzeć w siodlarni dokąłdnie i nawet pomacać... No a myślałam że relacja z Pucharu Świata w skokach jest po to żeby pokazać tych skoczków ale nie oni bedą gadac o puśliskach, jak ktoś chce zoaczyć puślisko to niech dizie do stajni albo kupi sobie ksiażeczke :| myślałam ze cos pokażą, trudno. Jutro ujeżdżenie i miejmy nadzieje że choc z tego kawałek wiecej dadzą choć jak patrzyłam w gazete to mają być 5 minutowe relacje, jedynie w niedziele o 9 ma byc 25 minutowa, choc tyle.
Zapisane

vioaoiv

  • *
  • Wiadomości: 9883
    • WWW
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #55 : 2005-03-19, 10:34 »
Morsztyn ??

Ja zaluje ze mnie tam nie ma, najlepsze jest to ze mama dzis mi powiedziala ze gdybym wczesniej ją poinformowała to by mi dała na pociag i bym mogla jechać X_X no coz, w nastepnym roku pojade.. ;) Na razie mi Bjuti daje szczegolowe relacje SMSami :;d:
Zapisane

zakla

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #56 : 2005-03-19, 12:07 »
Ja sie dzisiaj i jutro wybieram, a jutro bedzie jeszcze fajniej bo bedzie pokaz agility:D
Zapisane

eniqa

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3509
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #57 : 2005-03-19, 18:27 »
wczoraj też był pokaz agility ale ja nie mogłam zostać żeby go zobaczyć :(
a ja przed chwilką właśnie wróciłam z Torwaru :D siedzialam tam od 10.30  :wink: i widzialam się z koniulką  :D  :wink: [wczoraj też się z nią widzialam ;) ]
i wogóle faaaaaaajjnie było wczoraj i dzisiaj :) a jutro też zamierzam się wybrać tylko jeszcze nie wiem o której ;)

a zdjęcia wrzucę od rauz z 3 dni czyli albo jutro albo w poniedzialek   :wink:
Zapisane

Forum Zwierzaki

ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedz #57 : 2005-03-19, 18:27 »

Raven

  • Gość
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #58 : 2005-03-19, 19:31 »
Cytuj

siedzialam tam od 10.30

Ja byłam od 7.30 do 12.00 :D Było świetnie, niesamowicie, rewelacyjnie!!!!
Co chwilę siadali obok mnie jacyś trenerzy i zawodnicy, więc mogłam sobie co nieco podsłuchać :chytry: .
Żaneta Skowrońska pojechała naprawdę doskonale!
Zapisane

Alyszek

  • *
  • Wiadomości: 4752
ComputerLand World Cup 2005
« Odpowiedź #59 : 2005-03-19, 19:38 »
O ranyyy Zuzika ... Puślisko  :lol:  :lol: No to koniarze trzeba się dokształcać , żeby nie było takich wpadek  :lol:
P.S. Wie ktoś w ogóle , co to jest puślisko ?  :lol:
P.S.2 Kto komentuje w TV tak w ogóle ? Bo ja komentarzy szewczyka nie znoszę  :|  :roll:
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.109 sekund z 32 zapytaniami.