Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2   Do dołu

Autor Wątek: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]  (Przeczytany 9433 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kumak

  • Gość
Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« : 2005-05-29, 10:54 »
 Mam 30 litrowe akwarium aw nim:
-8 karlików (zaby szponiaste)
-1 glonojada
-3 pawie oczka
-1 bojownika
-1 slimaka nie wiem jak sie nazywa ale jest taki zólty  :P

 Czy dobzre zrobilem trzymajac to w akwarium o tak malej pojemnosci i czy zwierzaki nie beda sie klucic.  :help:
 I mam jeszcze pytanie o dziwne robaki brubosci cienkiej nitki i dlugosci okolo 2 cm. Co to wogule jest i czy dobze ze jest?? Zauwazam to najczxesciej pzy podmianie wody.

 Prosze o odpowiedz.
Zapisane

cucciola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 500
  • Labrador Retriever forever!
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #1 : 2005-05-29, 11:18 »
hmm na mój gust może być..sam sprawdz czy ryby się nie atakują bo glonojad czasami może atakować..
Zapisane
Moj aniolku.biegasz teraz za teczowym mostem po soczystej trawie..juz od 6 marca 2006

http://cuciola.blog.interia.pl/Cuciola/
blog o Yoghim

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #2 : 2005-05-29, 11:26 »
mam pytanie glonojad w sensie zbrojnik niebieski
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedz #2 : 2005-05-29, 11:26 »

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #3 : 2005-05-29, 11:38 »
 Nie wiem jak sie fachowo nazywa ale zjada glony jest szarobury z licznymi pzebarwieniami i dwiema wypustkami w ksztalcie rogów w okolicach glowy :P  :;p:
Zapisane

Raffy

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #4 : 2005-05-29, 11:41 »
masz zbrojnika niebieskiego, niestety on się meczy w 30l - zbrojniki lubią duże przestrzenia. Oddaj go :) poza tym jest ok.
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #5 : 2005-05-29, 11:44 »
ja tez poszukuje rady jak zmienić wystrój i żwirek w 100l  tak aby  rybki jak najmniej ucierpiały ;)
Zapisane

Raffy

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #6 : 2005-05-29, 11:49 »
ja tez poszukuje rady jak zmienić wystrój i żwirek w 100l  tak aby rybki jak najmniej ucierpiały ;)

zwirek kwarcowy, 2-3mm granulancji

dużo korzeni dla zbrojników, łupiny kokosów, i duzo roslin w łatwej hodowli. Kamieni nie wkładaj bo niepotrzebne.
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #7 : 2005-05-29, 11:50 »
no tak ,ale rybki mam przełożyc do wiadra
ale jak ja mam odstawić 100l ??
mam tylko wiadro 20l :( i jedną miske 7l
w akwa są teraz 2 łupiny kokosa ,musze niedługo kupić korzeń
roslinek jest dużo ,ale akwa wygląda na zagracone
więc musze je przemeblować ;)
Zapisane

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #8 : 2005-05-29, 12:01 »
 No tak ale jak facet w zoologiku powiedzial ze ten glonojad sie bendzie dobze czul w 30l. Zreszta sam nie wiem.
 A wiesz moze cos o tych robakach??
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedz #8 : 2005-05-29, 12:01 »

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #9 : 2005-05-29, 12:08 »
może poszukaj w necie
cos o zbrojnikach niebieskich
np. http://www.akwa.aip.pl/glonojad.html
http://users.interblock.pl/~fotoakwarium/ryby/zbrojnik/zbrojnikniebieski02.html czy masz taka rybke ?
« Ostatnia zmiana: 2005-05-29, 12:10 autor polna_mysza »
Zapisane

Raffy

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #10 : 2005-05-29, 12:17 »
No tak ale jak facet w zoologiku powiedzial ze ten glonojad sie bendzie dobze czul w 30l. Zreszta sam nie wiem.

dobrze ci radzę, nie słuchaj nigdy spzredawcom w zoologach. Najprawdę nie wiedzą o rybach :/
Zapisane

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #11 : 2005-05-29, 12:26 »
 Dzienki za rade, na przyszlosc bende pamietal ze on nie muwi prawdy =]  :P :;p:
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #12 : 2005-05-29, 12:27 »
a można odstawiac wode w butelkach ??
wiem ,że to może głupio zabrzmiało  :;p:
Zapisane

Raffy

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #13 : 2005-05-29, 12:32 »
a można odstawiac wode w butelkach ??
wiem ,że to może głupio zabrzmiało :;p:

jasne, czemu nie ? Tylko ze butelki musza byc wymyte


ja odstawiam wode w butlach takich po 5-6l :)
Zapisane

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #14 : 2005-05-29, 12:33 »
 Jaka wode?? Do podmiany??
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedz #14 : 2005-05-29, 12:33 »

Raffy

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #15 : 2005-05-29, 12:35 »
Jaka wode?? Do podmiany??

tak ;)
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #16 : 2005-05-29, 12:39 »
ja mam taki baniak po wodzie mineralnej 5l
i 2l butelki tez po wodzie mineralnej ;)
niedługo remont ;) dużego akwa :D
Zapisane

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #17 : 2005-05-29, 12:48 »
 Ja odlewam wode do duzego wiadra (z plastiku) z raczka. Miesci sie tam jakies 15l potem pzelewam ta wode do akwarium za pomoca rury i ruznicy wysokosci miedzy akwa. a, wiadrem.  :) :P :;p:
Zapisane

polna_mysza

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #18 : 2005-05-29, 12:52 »
no tak ,ale musze odstawić z 50l a mam tylko jedno wiadro 20l i miske 7l i jeszcze te butelki ;)
Zapisane

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #19 : 2005-05-29, 13:05 »
 To stawia sprawe w innym swietle. Moze kup drugie wiadro w sklepie. Ono nie jest drogie.
Zapisane

glorrria

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 415
  • moja MorrriA
    • WWW
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #20 : 2005-05-29, 13:26 »
jak te robaki wygladają? białe? moze są to wypławki? a moze stułbie ?
Zapisane
PatiS Moria Carina i akwa

Forum Zwierzaki

Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedz #20 : 2005-05-29, 13:26 »

kumak

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #21 : 2005-05-29, 13:30 »
 Takie w koloze ciemnej zólci i wija sie jak jakies pijawki blech... :(
Zapisane

Nefra

  • *
  • Wiadomości: 5592
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #22 : 2005-06-14, 13:54 »
a czy wodę ze studni głębinowej też trzeba "odstać"???
Zapisane

glorrria

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 415
  • moja MorrriA
    • WWW
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #23 : 2005-06-14, 21:37 »
odstawia się wodę, aby usunąć z niej chlor, tzn zeby wyparował, dlatego najszybciej odstaje się , kiedy wlozymy do niej napowietrzacz, jest wtedy wiekszy ruch wody i stycznosc z powietrzem
odnosnie wody głębinowej, to chloru w niej nie bedzie, ale watro byłoby napowietrzyć, bo może mieć bardzo niewielką zawartość TLENU!
Zapisane
PatiS Moria Carina i akwa

Nefra

  • *
  • Wiadomości: 5592
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #24 : 2005-06-14, 22:30 »
dzięki, myślę że napowietrza się  przez hydrofor i w kranie, tzn podczas lania z kranu.
Zapisane

glorrria

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 415
  • moja MorrriA
    • WWW
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #25 : 2005-06-16, 18:52 »
 na pewno bedzie lepiej, jak bedziesz nalewać z prysznica, a nie z kranu
Zapisane
PatiS Moria Carina i akwa

Nefra

  • *
  • Wiadomości: 5592
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #26 : 2005-06-17, 00:45 »
Kran w kuchni - z sitkiem rozszczepiającym strumień.
Zapisane

Tobiasz85

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #27 : 2007-12-12, 20:19 »
WITAM MAM PYTANKO w sprawie Zbrojnika  Niebieskiego ilu lat dorzywają te ryby
Zapisane

Forum Zwierzaki

Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedz #27 : 2007-12-12, 20:19 »

KaCpI

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 146
  • Rybki są cool!!!
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #28 : 2007-12-12, 20:30 »
chyba nawet do 7-8 jak sie niemyle.moj ma 6 lat
Zapisane

Tobiasz85

  • Gość
Odp: Szukam dobrych rad... Z góry dziekuje =]
« Odpowiedź #29 : 2007-12-13, 09:37 »
Dzieki Bardzo za tą informacie zbrojniki mam dwa jeden samica ma trzy lata 8cm a samiec prawie Pięć Lat 10 cm  ostatnio zauważyłem że sie dziwnie zachowuje leży do góry Dnem poleży to pare godzin i znowu charcuje po akwarium 120l   
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 32 zapytaniami.