Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Pierwsze znaki wiosny - konkurs fotograficzny .:zgłoszenia:.  (Przeczytany 8604 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pustułka

  • Gość
Witam!
Ten konkurs fotograficzny polega na fotografowaniu pierwszych znaków wiosny. Nieważne, czy to wszystko będą pąki, kwiatki itp. Wygrywają najorginalniejsze i najbardziej ciekawe zdjęcia.
Warunki: Po skończeniu zgłoszeń napiszę datę nadsyłania prac. Zgłoszenia będą dotąd, dokąd nie zapisze się minimum 5 osób.
Zdjęć ma być 3 lub więcej
Szukam jurorów i uczestników!!
Jurorzy
-Ogryzek
-Kucyk hermiona
-Miss Lukusia
-
Uczestnicy
-Wilczurek
-DnW
- Charon
-Golden(ka)
-Ariva
-...
Dzięki za uwagę i proszę o zgłoszenia :)
dodane
1. Swoje zdjęcia można nieco podrasować w photoshopie bądź innym programie (byle nie paint! :P )
2. Zdjęcia dawać w miniaturkach (jak ktoś ma problemy to na pw)
3. Proszę o w miarę wyraźne zdjęcia
« Ostatnia zmiana: 2006-04-22, 12:58 autor Pustułka »
Zapisane

DnW

  • Gość
ja moge sie zglosic :) jako uczestnik :)
Zapisane

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
Mogłabym się zgłosić jakbym znała termin, bo na razie nie mam czasu, do pewniego momentu, więc data sieprzyda.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Wilczurek

  • Gość
Ja się mogę zgłosić jako uczestnik. Tylko problem w tym, że u mnie jak narazie znaków wiosny ni ma... :lol:
Zapisane

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
A deszcz? :P
Zapisane

Wilczurek

  • Gość
Deszcz? Chyba prędzej potworna ulewa... :P
Wczoraj z rana było bardzo ciepło, a ja inteligencja nie zrobiłam zdjęcia...
Hmmm... A może być pająk spacerujący po oknie (w końcu zimą takiego nie uświadczysz :P )?
Zapisane

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
Może być... ;) Ja spotkałam nidawno biedronkę... :) I nawet mnie nie dziabła... :P Dobra, bo off jest.
Zapisane

Pustułka

  • Gość
Termin? hmm jakiś miesiąc jeśli dobrze pójdzie. Tak, różne potworki z parapetu mogą być :) pisałam, że im orginalniejsze, tym lepsze. Już was zapisuję.
Zapisane

ogryzek

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 4120
  • drugs are bad mkay? :>
    • WWW
ja poproszę do jury
Zapisane
nie interesuj się, nie pytaj się o nic! nie zgubimy się, nie zbłądzimy przecież..
l gg 3474439 l www.mamojestembaklazanem.fbl.pl

3.07-31.07 - w Kletnie ;)

Forum Zwierzaki

Kucyk_Hermiona.

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3865
Pustułko, jesli dalje poszukujesz osób do jury to ja również chętnie :D
Zapisane

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
A ja? :(
Zapisane

Pustułka

  • Gość
Czyli jednak decydujesz się na zgłoszenie? już cię zapisuję. Aha, życzę powodzenia wszystkim.
Zapisane

DnW

  • Gość
czy mi się wydaje, czy charon nie chciała do jury? :mysli: moze to tylko przypuszczenie ;p
Zapisane

charon

  • *
  • Wiadomości: 9875
Przypuszczenie... :P

Dzięki Pustułka, mam nadzieję, że coś wykombinuję. :)
Zapisane

DnW

  • Gość
sorka za pomylke ;p

a ja sobie podrasuje troche zdjecia w paincie :P
Zapisane

Forum Zwierzaki

golden(ka)

  • *
  • Wiadomości: 5987
-
« Ostatnia zmiana: 2007-01-19, 20:18 autor golden(ka) »
Zapisane

Miss Lukusia

  • Gość
Ja mogę być w jury ;)
Zapisane

Ariva

  • *
  • Wiadomości: 1995
    • WWW
zgłaszam sie do konkursu
Zapisane

Pustułka

  • Gość
Mamy już komplet uczestników, lecz można się jeszcze zgłaszać przez 5 dni. Czekam jeszcze na jednego jurora.
Zapisane

Ariva

  • *
  • Wiadomości: 1995
    • WWW
to można już fotki dawać?
Zapisane

Pustułka

  • Gość
Ok, dajcie już, kto ma. Można się jeszcze zapisywać. Jeżeli żaden juror nie zgłosi się w ciągu 3 dni, zostaje tyle ile jest.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Kucyk_Hermiona.

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3865
No jakoś się nikt ie zgłasza, więc ppewie zaraz będzie otwarcie :D
Zapisane

golden(ka)

  • *
  • Wiadomości: 5987
-
« Ostatnia zmiana: 2007-01-19, 20:05 autor golden(ka) »
Zapisane

Iza13

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 563
ja sie moge jako juror zgłosic :)
Zapisane
;)

ssgosiass

  • Gość
.
« Ostatnia zmiana: 2007-08-22, 20:47 autor ssgosiass »
Zapisane

Wilczurek

  • Gość
To ja wstawiam fotki, co będę już z glowy miała ;)










Zapisane

Ariva

  • *
  • Wiadomości: 1995
    • WWW
Zapisane

Pustułka

  • Gość
Przepraszam za tak długie oczekiwanie na wyniki, już się biorę za ocenianie
Zapisane

Forum Zwierzaki

Motoduf

  • *
  • Wiadomości: 300
  • Jedzenie jest ludzkie, obżarstwo - Boskie
Będzie jakaś reedycja?
Zapisane
Zjedz bobra, uratuj drzewo!
Strony: [1]   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 31 zapytaniami.