Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1]   Do dołu

Autor Wątek: Tanio czy z rabatem?  (Przeczytany 5048 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fatty

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 13965
  • Tyle Twojego zostało z nami.
    • WWW
Tanio czy z rabatem?
« : 2008-10-13, 16:58 »
Ludziska drogie, wolicie kupować tanio, czy dostać rabat ? :P
Tu wcale nie wychodzi na to samo, żeby objaśnić przedstawię sytuację jaką miałam niedawno:
Pewna pani wkroczyła do sklepu, wybrała sobie  rzecz X i molestuje mnie pytaniem czy rabat dostanie, a wiec ja jej szczerze z odpowiedzią śpieszę,że niestety nie. Kobieta fuka i wychodzi. Po tygodniu wraca, kupuje cos innego a przy okazji się chwali(wręcz się puszy :P ),że zakupiła rzecz X u konkurencji, przy czym dostała 10 % rabatu i zapłaciła np. 195 zł.
Na co mnie wielka konsternacja dopada, bo może ja rabatu dać nie mogę, ale tę rzecz bez upustu miałam o 17 zł taniej, niż ona zapłaciła z rabatem :bezsilny:
 
Więc jak to jest bo nie rozumiem? :P Dla emocji przy dostawaniu kilku procent upustu, lepiej kupować tam gdzie mają drożej? :P
Zapisane
Never give up hope,
if someone burst your bubble
mix up some more soap.

Iras

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 7229
  • technik weterynarii Przyszły ratownik medyczny :P
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #1 : 2008-10-13, 18:35 »
wole taniej. wszelkie rabaty, promocje itp. to pic na wode
Zapisane
http://www.youtube.com/watch?v=ayI3I-SdRPc  Obejrzyj zanim rozmnożysz...

Jeśli zadajesz pytanie, a ja odpowiadam pytaniami - odpowiedz na WSZYSTKIE. inaczej uznam, ze ci nie zależy i oleję twój problem.

Moje "diagnozy" - to tylko PODEJRZENIA - nie zwolnia cie od obowiązku wizyty u weta!

"Nie sprzeczaj się z idiotami. Ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem."

HMMMM powrot?

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16217
  • red fox and dog fanatic
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #2 : 2008-10-13, 18:49 »
Ja jeżdżę po sklepach tak długo,aż kupię najtaniej ... :lol:
W sumie,te rzeczy które ja kupuję najczęściej / gry,filmy,CD,książki /,można kupić o wiele taniej / przynajmniej te 2,3 pierwsze rzeczy / - np.w empiku wszystko to kosztuje o ok.20 zł drożej niż ja płacę w Saturnie.:P

Forum Zwierzaki

Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedz #2 : 2008-10-13, 18:49 »

pao

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6482
  • Sakazuki-ya yamaji-no kiku-to kore-o hosu
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #3 : 2008-10-14, 11:28 »
wiesz, instynkt myśliwych teraz działa w sklepach... upolować jak najlepszą zwierzynę/towar po jak najniższej cenie/lub po negocjacjach... niektórzy op prostu lubią się targować ;)

ja stawiam przede wszystkim na jakość, w tym i obsługi. promocje bywają korzystne i powiem, że lubię, ale tylko gdy sa rzeczywiste a nie fikcyjne ;) ostatnio skorzystałam z tej w pieluszkarni ;) ale to dawno było ;)
Zapisane
jeśli piszesz do mnie wiedz, że nie lubię bezsensownych zaczepek, braku kultury i gadania o niczym.

za to z przyjemnością spędzam czas na twórczej dyskusji :)

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16217
  • red fox and dog fanatic
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #4 : 2008-10-14, 12:03 »
Ja nie tyle korzystam z promocji,ile kupuje tam,gdzie jest najtaniej ;)
Pamiętam,jak na dworcu PKP kupowałem swoją pierwszą kasetę MC Eltona Johna " Made in England " - łaziłem od stoiska do stoiska sprawdzając,gdzie jest taniej i zatrzymała mnie policja,myśląc,że zwiałem z domu ... :lol:

IBDG

  • Globalny Moderator
  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 12343
  • Zawsze będziemy Cię kochać, piesku... (*)
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #5 : 2008-10-16, 20:06 »
Na co mnie wielka konsternacja dopada, bo może ja rabatu dać nie mogę, ale tę rzecz bez upustu miałam o 17 zł taniej, niż ona zapłaciła z rabatem :bezsilny:
Pani widać nie liczyła, omamiona wizją owego rabatu... :roll: Na bezmyslność właśnie liczą handlowcy, preparujący rzekome "okazje"... Bywa, że sztucznie podnoszą cenę towaru, by za kilka dni obnizyć ją do poprzedniego poziomu, udając, że oto właśnie robią ukłon w stronę klienta ;) Albo sprzedają zestawy w promocyjnej cenie, podczas, gdy te same produkty, kupione oddzielnie, wcale nie musza kosztować więcej... Czasem dodają gratisa, który tak naprawdę wcale gratisowy nie jest... Jeśli nie chcemy przepłacić, nie ma rady, należy poświęcić trochę czasu na zakupy i porownać ceny.
Mnie jest obojętne, czy to będzie rabat, czy promocja, czy jeszcze coś innego, byle było taniej, niż gdzie indziej... :D

Cytat: Lis
Pamiętam,jak na dworcu PKP kupowałem swoją pierwszą kasetę MC Eltona Johna " Made in England " - łaziłem od stoiska do stoiska sprawdzając,gdzie jest taniej i zatrzymała mnie policja,myśląc,że zwiałem z domu ...
A ile miałeś lat? ;) Bo mnie kiedyś zatrzymali z tego samego powodu, a ja miałam wtedy 25 lat i od 5 mieszkałam sama :lol:

Zapisane
IBDG Wrocław

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16217
  • red fox and dog fanatic
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #6 : 2008-10-16, 21:14 »
Cytuj
A ile miałeś lat? ;) Bo mnie kiedyś zatrzymali z tego samego powodu, a ja miałam wtedy 25 lat i od 5 mieszkałam sama :lol:

 :lol:
Ja miałem ... 17 lat / 1995 rok / i byłem w Katowicach z kolegą - pamiętam,że kolega był w McDonaldzie i kupił sobie zestaw z lalką dla siostry i pan policjant na komisariacie pytał sie kolegi,czy lalka to chłopczyk czy dziewczynka ...  :lol: - sprawdzał,czy nie bierzemy narkotyków ...  ;p

Iras

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 7229
  • technik weterynarii Przyszły ratownik medyczny :P
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #7 : 2008-10-26, 11:41 »
Apropos promocji - od tygonia pracuje w sklepie - jak na razie moja praca polega na wykladaniu towaru. Wylozylam ilestam jakiegos proszku do prania, ale z racji raku miejsca sporo zostalo - no to ten towar trafil na srodek sklepu w miejsce z "promocjami"...
Zapisane
http://www.youtube.com/watch?v=ayI3I-SdRPc  Obejrzyj zanim rozmnożysz...

Jeśli zadajesz pytanie, a ja odpowiadam pytaniami - odpowiedz na WSZYSTKIE. inaczej uznam, ze ci nie zależy i oleję twój problem.

Moje "diagnozy" - to tylko PODEJRZENIA - nie zwolnia cie od obowiązku wizyty u weta!

"Nie sprzeczaj się z idiotami. Ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem."

HMMMM powrot?

renia3399

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6576
  • "zwierzaki górą" Timothy Treadwell...
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #8 : 2008-10-26, 12:41 »
Apropos promocji - od tygonia pracuje w sklepie - jak na razie moja praca polega na wykladaniu towaru. Wylozylam ilestam jakiegos proszku do prania, ale z racji raku miejsca sporo zostalo - no to ten towar trafil na srodek sklepu w miejsce z "promocjami"...
hehe dobre, ale czesto jest tak ze wielki napis promocja, a przepraszam, cena była taka sama czy chociaz troche sie różniła?

ja kupuje zazwyczaj w tych samych sklepach, ja jako rodzina, mam tez liczy na to gdzie ejst taniej a nie promocje, chociaz niekiedy sie trafiaja, niekiedy obnizaja cene bo za iles tam termin waznosci, a u mnie jogurty sie szybko zje ;)
Zapisane
dwie rzeczy sa nieskonczone ..wszechswiat i ludzka glupota
"Hitler traktował ludzi "tylko" tak, jak ludzie traktują zwierzęta" Charles Patterson
"Gdyby zwierzę zabiło z premedytacją, byłby to ludzki odruch." Stanisław Jerzy Lec
"największe zło to tolerować krzywdę" Platon

Forum Zwierzaki

Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedz #8 : 2008-10-26, 12:41 »

Iras

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 7229
  • technik weterynarii Przyszły ratownik medyczny :P
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #9 : 2008-10-26, 12:54 »
no chyba sobie zartujesz - cena yla taka sama -  po prostu na polce sie nie zmiescilo :P
Zapisane
http://www.youtube.com/watch?v=ayI3I-SdRPc  Obejrzyj zanim rozmnożysz...

Jeśli zadajesz pytanie, a ja odpowiadam pytaniami - odpowiedz na WSZYSTKIE. inaczej uznam, ze ci nie zależy i oleję twój problem.

Moje "diagnozy" - to tylko PODEJRZENIA - nie zwolnia cie od obowiązku wizyty u weta!

"Nie sprzeczaj się z idiotami. Ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem."

HMMMM powrot?

renia3399

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6576
  • "zwierzaki górą" Timothy Treadwell...
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #10 : 2008-10-26, 16:33 »
no chyba sobie zartujesz - cena yla taka sama -  po prostu na polce sie nie zmiescilo :P
kurcze, pomyśleć ze ludzie si ena to nie nabieraja, a jak zazwyczaj jest, proszek nie potrzebny, nie wie sie więc jaka jest teraz cena, bo sie na normalne miejsce nie patrzyło, a tu sie widzi PROMOCJA a to sie przyda na zapas, skoro 'taniej' :lol:
Zapisane
dwie rzeczy sa nieskonczone ..wszechswiat i ludzka glupota
"Hitler traktował ludzi "tylko" tak, jak ludzie traktują zwierzęta" Charles Patterson
"Gdyby zwierzę zabiło z premedytacją, byłby to ludzki odruch." Stanisław Jerzy Lec
"największe zło to tolerować krzywdę" Platon

pao

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 6482
  • Sakazuki-ya yamaji-no kiku-to kore-o hosu
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #11 : 2008-10-26, 20:13 »
w galerii centrum regularnie były "przeceny" od zawyżonej ceny. oglądałam ciuch, czekałam na przecenę a tu zawyżyli i owe przecenienie dało cenę wyjściową ;) ale ostatnio się ruszyli (w szczecinie) bo wszystkie buty które im zalegały sprzed kilku sezonów wystawili po 9.9 za parę. kupiłam dwie pary, które mi się podobały wcześniej ale cena mnie przystopowała (powyżej 130) zaś dotychczasowe przeceny były zbyt symboliczne ;)


a keidyś w sklepie jakaś babcia mnie zaczepia i pyta czy dobrze widzi. a tak stoi cola, wielkie napisy PROMOCJA wielka cena a obok mała przekreślona i to tak, ze ciężko sprawdzić jaka była. a była wyższa o 1 grosz :D
Zapisane
jeśli piszesz do mnie wiedz, że nie lubię bezsensownych zaczepek, braku kultury i gadania o niczym.

za to z przyjemnością spędzam czas na twórczej dyskusji :)

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16217
  • red fox and dog fanatic
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #12 : 2008-10-26, 20:30 »

a keidyś w sklepie jakaś babcia mnie zaczepia i pyta czy dobrze widzi. a tak stoi cola, wielkie napisy PROMOCJA wielka cena a obok mała przekreślona i to tak, ze ciężko sprawdzić jaka była. a była wyższa o 1 grosz :D


Oj,wkurzają mnie ceny,typu 9,90 -99 -  ludziom już się wydaje,że to jest taniej ...  :roll:

IBDG

  • Globalny Moderator
  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 12343
  • Zawsze będziemy Cię kochać, piesku... (*)
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #13 : 2008-10-26, 21:12 »
Czasem widuję (w sklepach netowych) "zachętę" typu: "cena rynkowa-140, nasza cena-147" :lol: Nic, tylko korzystać z okazji ;p A bywa, że na wielkich planszach w marketech omyłkowo przekleślona jest niższa cena, a niby promocyjna jest wyższa :roll:  
Zapisane
IBDG Wrocław

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16217
  • red fox and dog fanatic
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #14 : 2008-10-26, 21:32 »
... A pamiętacie ... hujnogę? ...  :lol: :lol: :lol:
... Niestety,nie mam już tej fotki ...  :/

Forum Zwierzaki

Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedz #14 : 2008-10-26, 21:32 »

Fatty

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 13965
  • Tyle Twojego zostało z nami.
    • WWW
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #15 : 2008-10-27, 08:36 »
Oj,wkurzają mnie ceny,typu 9,90 -99
W sklepie w którym pracuję też jest dużo takich końcówek... Ludzie są tak przyzwyczajeni do typu cen o którym wspomniałeś, że gdy coś kosztuje np. 56 zł to już słyszę słodkie szczebiotanko " a może urwać tę końcóweczkę na równe 50? (I to przekrzywienie głowy i trzepotanie rzęsami... jakby chcieli mnie uwieść czy co? :lol: ) " Przy 59,9 takie szczebiotanie słyszę rzadziej..
Chyba ceny nie kończące się na 9 lub 99 wydają im się ostro nienaturalne ;)
Zapisane
Never give up hope,
if someone burst your bubble
mix up some more soap.

lis

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 16217
  • red fox and dog fanatic
Odp: Tanio czy z rabatem?
« Odpowiedź #16 : 2008-10-27, 17:25 »
Strony: [1]   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.101 sekund z 29 zapytaniami.