Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 [2] 3   Do dołu

Autor Wątek: Wedzidlo  (Przeczytany 16274 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #30 : 2003-06-20, 10:07 »
Elwirka, to moje smakowe kupilam w AMIGO, ale powiem Ci szczerze, ze jak je polizalam, to wcale nie czulam zadnego smaku :P Kup lepiej jakies porzadniejsze.
Zapisane

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #31 : 2003-06-20, 18:40 »
e ja tez lzilam te smakkowe i tez nie czyul;ąmz dego smaku:P
Zapisane

Tafta

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #32 : 2003-06-20, 20:51 »
Natchniuza, a może kup wędzidło z dziurkami i wsyp w nie cukru, albo miodku. U konika mojej koleżanki podziałało i kobyła zaczęła w końcu normalnie rzuć wędzidło.

Ja jeżdżę na grubej, pustej oliwce i pessoa.

Elwirka, podziwiam Cię za to hackamore. To bardzo ostre kiełzno i nie ma nic wspólnego z jazdą na kantarku.
Pelham to przy hackamore pryszcz.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Wedzidlo
« Odpowiedz #32 : 2003-06-20, 20:51 »

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #33 : 2003-06-20, 21:00 »
HEH  FAJNY SPOSB Z TYM CUKREM ABO MIDEM MUSZ SIE  rodizcow p[odpytac cyz to dobre:)
i ams zracje  jazda na hacamore nie  ma nic wpsulnegoz  ajda na kanatrze..
Zapisane

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #34 : 2003-06-20, 21:48 »
Tafta, ostatnio jak wsadzilam jednego goscia na Siwego i zobaczylam jak on pod nim chodzi, to sie zalamalam normalnie :P Poskladany tak, ze po prostu szok, podstawiony, rozluzniony, zajebisty no! Tylko ze facet ten jezdzi jakies 20 lat dluzej niz ja, trenowal pod okiem wybitnych polskich trenerow, startowal w wkkw. Jezdzi cudnie, a Siwy chodzi pod nim tak extra, ze czegokolwiek bym mu do ryja nie wsadzila, kon bedzie doskonale przyjmowal kielzno i bedzie idealnie wrecz ustawiony na pomoce i pozbierany! Eeeh... Ja tam nie umiem jezdzic.
Zapisane

Tafta

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #35 : 2003-06-20, 21:55 »
Ciapka, to coś podobnego do wędzidła smakowego


Nati, no to masz kumatego konia. Nie przejmuj się, ja też nie umiem jeździć :wink:
Zapisane

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #36 : 2003-06-20, 22:09 »
Tafta, kumatego, ale jakiego cwaniaka i w ogole dupe wolowa ;-) Ja tam rzucam jezdziectwo... Co prawda rzucam je uparcie juz od roku i jeszcze nie rzucilam :P No ale co tam. Ja sie juz chyba nigdy nie naucze jezdzic porzadnie.
Zapisane

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #37 : 2003-06-20, 22:15 »
natchni to  poianmo ci wlśsnie motywowac..ze to nie kon jets do dupy ze da sie zorbic..tylk escz 20 lat pracy.
Zapisane

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #38 : 2003-06-20, 22:17 »
Za 20 lat to moj kon sobie bedzie latal po padokach i bedziemy mieli juz w dupie jakies zbieranie, rozluznianie, skakanie i inne.
Ja tam nie mam talentu do tych spraw :P
Zapisane

Forum Zwierzaki

Wedzidlo
« Odpowiedz #38 : 2003-06-20, 22:17 »

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #39 : 2003-06-20, 22:28 »
heh to wisadz na jakogs inengo i jaks atak ty ebdiz na ciebi ptszc z podizeim i myslec o zrzygnwou bo przciez nigdy seie nie anuczy jezdzisz:P
Zapisane

Tafta

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #40 : 2003-06-20, 22:33 »
Dobrze Nati, że nie masz psychicznego od urodzenia konia, bo to by Ci bardzo utrudniło sprawę ;)
Zapisane

Elwirka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #41 : 2003-06-20, 22:33 »
Nie no trochę ma bo baam się że jak kary p[oczuje że nie ma wędzidła w mordce to zad w górę i papa :wink: A tu zaskoczenie kantarek też na nosek działa no ale nie tak jak hackamore :lol:  na munsztuku fajnie ślepotek chodzi nawet samym ale tylko w stępie  :wink: Treaz jexdzimy albo na hackamore albo na gumowym Ale zauważyłam że u mnie w stajni zrobila się moda na haka ale u oso z twardą ręką bo im isę konie nie chcą zebrać ale to ich sprawa ... kawecan też z 2 nadziane osoby kupiły bo mają kasy za dużo a konie nie umieją na tym chodzić  :grr:
Zapisane

k_cian

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3545
    • WWW
Wedzidlo
« Odpowiedź #42 : 2003-06-20, 22:33 »
ja tam tez nie umiem i nigdy sie juz pewnie nie naucze jak przez ten czas sie nie nauczylam;) jestem niereformowalne :lol:

Elwirka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #43 : 2003-06-20, 22:42 »
moja znajoma powiedziała że nie umie jexdzić i już więcej nie przyjdzie do stajni ale niestety nadzieja matką głupich i chyba jej przeszło  :cry: Chyba muszę znowu namówić koniki to współpracy jak to mówią widźma wkracza do akcji :wink:
Zapisane

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #44 : 2003-06-20, 22:56 »
Tafta, juz bym wolala psychicznego od urodzenia niz zepsutego, a on jest psychicznie zepsuty, nie ma sie zreszta czemu dziwic, biorac pod uwage to, co wyczynial z nim jako zrebakiem jego hodowca.
Zapisane

Forum Zwierzaki

Wedzidlo
« Odpowiedz #44 : 2003-06-20, 22:56 »

Tafta

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #45 : 2003-06-20, 23:16 »
Ludzie potrafią zepsuć każdego konia, bo to jest całkiem proste 'zadanie' biorąc pod uwagę delikatną psychikę tych zwierząt.  Zapominają, że nie da się tego później ot tak sobie naprawić, o ile w ogóle się da. Wielu myśli, że jak koń jest taki duży, to jest to strasznie gruboskórne i prymitywne zwierzę. Ech, szkoda gadać, głupota ludzka nie zna granic.
Zapisane

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #46 : 2003-06-20, 23:59 »
Noo, szkoda gadac :(
Zapisane

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #47 : 2003-06-21, 09:12 »
hhe elka widz z euciebie w stajini ladny sppsuba na dobrz chodzce konie..
coraz mocniej do pyaska...tak takz nam to..a potam jep..kon do wrzyskgo sie rpzyczaja..i co daekj? jusz zle chodzi na tym na tamtym..jusz nie ma nci mocnjszego!..co by tu zorbic?..hm moze lancuch w ryja?..
Zapisane

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #48 : 2003-06-21, 17:10 »
Ciapa, potem pozostaje juz tylko zyletka w rylo i heja.
Zapisane

k_cian

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3545
    • WWW
Wedzidlo
« Odpowiedź #49 : 2003-06-21, 17:16 »
ej no bez przesady,sa jescze inne....garotta i te sprawy... :?

Elwirka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #50 : 2003-06-21, 22:29 »
no u mnie tak niektórzy robią i tłómacz a taka gówniara co ma łapę jak drwal mowi że to jej koń i nie mój biznes Szef mowi żeby na tym nie jexdzić ale on ma 101 spraw i tylko przyjeżdża sprawdzić czy wszystko działa a na treningach jeżdżą na zwykłych wędzidłach Taka moda Pewnie jak niedługo zacznę na munsztuku to oni też :wink:
Zapisane

Forum Zwierzaki

Wedzidlo
« Odpowiedz #50 : 2003-06-21, 22:29 »

Natchniuza

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #51 : 2003-06-22, 01:37 »
Ojciec mojej kumpeli uczyl sie jezdzic na munsztuku!!! Zeby miec lepsza kontrole nad koniem!! Czujecie to?
Zapisane

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #52 : 2003-06-22, 08:12 »
..tylko koni rzal.
Zapisane

Elwirka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #53 : 2003-06-22, 21:33 »
Ja gdzieś w internacie widziałam zdjęcia ze szkółki i konie które chodziły na czarnej i pelhamie ale co tam
Zapisane

k_cian

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3545
    • WWW
Wedzidlo
« Odpowiedź #54 : 2003-06-22, 21:38 »
ja pierdzile.....moze to nie byli kursanci?....:|

Elwirka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #55 : 2003-06-22, 21:57 »
nie no raczej tak bo pisało nasi uczniowe jeżdżą w długie tereny i były dzieciaki w rzece na koniach a konie w całym umundurowaniu
Zapisane

k_cian

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3545
    • WWW
Wedzidlo
« Odpowiedź #56 : 2003-06-22, 22:01 »
ja pierdzile.....moze to nie byli kursanci?....:|

Elwirka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #57 : 2003-06-22, 22:06 »
nie no raczej kursanci ale o tym było głośno chyba na animalsach albo gdzieś indziej nie wiem ale teraz tej stronki nie znajdę
Zapisane

Forum Zwierzaki

Wedzidlo
« Odpowiedz #57 : 2003-06-22, 22:06 »

Ciapka

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #58 : 2003-06-23, 06:33 »
hym..
mnie sie wydje ze jedek nie kurnacji:)
Zapisane

tiaraa

  • Gość
Wedzidlo
« Odpowiedź #59 : 2003-06-23, 17:58 »
brak jakiejkolwiek wyobraźni i odrobiny współczucia dla końskiego pyska, jak bylam w hiszpani poleciałam tam tez do 2 stajni mieli takie wedzidla ze nawet nie wiem jak to nazwac tylko druta kolczastego brakowalo, hakamore to pestka w porównaniu na jakich oni ucza sie jeżdzic, zero wyczucia
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.102 sekund z 31 zapytaniami.