Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu

Autor Wątek: Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!  (Przeczytany 28005 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lalaith

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #60 : 2004-10-30, 20:18 »
Ha! Mam zdjęcie mojego Piesa ze schroniska, którym sie opiekuje :)



Zapisane

skierka187

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #61 : 2004-11-07, 18:59 »
Ciesze sie, że wolontariuszy jest coraz więcej  :)  VioaoiV Zapomniałaś podać adres nowej stronki schroniska w Gdańsku http://orunia.schronisko.com
Wszyscy, którzy są z Gdańska i chcą pomóc mogą przyłączyć się do nas, chcemy zorganizować koncert charytatywny na maj 2005, szczegóły na forum na stronie schrniska podanej wyżej, jak macie pytania zapraszam na forum, licze na Was i na Ciebie VioaoiV też :
Zapisane

vioaoiv

  • *
  • Wiadomości: 9883
    • WWW
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #62 : 2004-11-07, 19:07 »
spoko spoko ;)
Zapisane

Forum Zwierzaki

Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedz #62 : 2004-11-07, 19:07 »

tarunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3388
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #63 : 2004-11-24, 23:36 »
Czy jak mam 13 lat, to mogę już być wolontariuszką??????? Bo ja już przed wakacjami sie tym interesowałam, tylko nie wiedziałam czy w tym wieku mnie przyjmą. Mogłabym dojeżdżać do Oruni albo do Sopotu tylko wolałabym, żeby ktoś kto już tam pracuje jako wolontariusz, powiedział mi co i jak.
Zapisane
Oh how I wish to go down with the sun...

Raven

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #64 : 2004-11-27, 16:25 »
Razem z Malwiną chciałyśmy pomagać na Paluchu, ale podobno trzeba miec ukończone 18 lat  :shock: . Czy 16 lat nie wystarczy? A na dodatek każą skończyć 3 miesięczny kurs... :?  Przeciez właścicielom schronisk powinno zależeć na pomocnikach, a ja bardzo bym chciała być wolontariuszką. Nie chcę sie ograniczać do samego udziału w akcjach i przekazywania "darów"!!! Jak to jest???!!!
Zapisane

Dalmafreciak

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #65 : 2004-11-27, 16:35 »
Na Paluchu TYLKO pełnoletnie osoby mogą pomagać. Każde schronisko rządzi się własnymi prawami...
Zapisane

vioaoiv

  • *
  • Wiadomości: 9883
    • WWW
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #66 : 2004-11-27, 16:47 »
kurs? :?

tarunia mozesz jezdzic z nasza grupa:)
Zapisane

Karooola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2232
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #67 : 2004-11-27, 17:39 »
Tak sobie to czytam i uznałam że ludzie na Paluchu są psychiczni. Najpierw trąbią że potrzebują opieki i pomocy, a potem nie przyjmują  :grr:  :shock:  :?

Ja też bym chętnie pomogła, tyle że jestem z Warszawy  :cry:  Poza tym moi rodzice uznali że bym się rozkleiła widząc te cierpiące zwierzęta (i mają trochę racji), ale z drugiej strony bardzo chcę pomóc, ale to jest mój najmniejszy problem. Weź tu teraz człowieku znajdź normalne i potrzebujące schronisko dla zwierząt w Wawie, takie które by mnie przyjęło?!  :? Kitty, a Ty masz na oku jakieś schronisko, a może już jesteś wolontariuszką w jakimś schronisku? Bo ja bym się chętnie wcisnęła w ten "interes" :) A, i ucałujcie ode mnie zwierzątka ze schroniska w Gdańsku :* :) (i nie pytajcie jak sobie poradzę z rodzicami, bo to mój sekret ;))
Zapisane

aneta

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #68 : 2004-11-27, 18:20 »
Dziewczyny z Wawy, a probowalyscie do Psiego Aniola, Canisu??
Zapisane

Forum Zwierzaki

Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedz #68 : 2004-11-27, 18:20 »

Karooola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2232
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #69 : 2004-11-27, 18:32 »
Cytat: aneta
Dziewczyny z Wawy, a probowalyscie do Psiego Aniola, Canisu??


Właśnie przed sekundą byłam na jego stronie. Podasz mi jego dokładny adres? Jeśli dobrze pójdzie to uda mi się namówić rodziców, ale dopiero w lutym, w czasie ferii - wtedy zostaje w domu i będę mieć czas. Niestety tak późno, ale aktualnie cały czas coś mam, i większość sobot i niedziel spędzam ucząc się, poza tym nie wiem jak by było z dojazdem, ale potrzebna byłaby kasa na bilety, i niby tego jest mało, ale u mnie każdy grosz się teraz liczy... Nie myślcie że jestem brutalna i nieczuła, po prostu teraz nie mogę, ale myślę, że sam fakt że chce zacząć w lutym, jest już pozytywny...

P.S. Aneta, jesteś może wolontariuszką w tym schronisku? Możesz coś więcej o nim powiedzieć? Bo w jego stronie tak średnio się łapie... I gdzie to dokładniej jest, bo sam adres niewiele mi powie... Byłabym wdzięczna za odpowiedź, odezwij się do mnie na gg jak masz, oki? :)
Zapisane

Lalaith

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #70 : 2004-11-27, 20:08 »
Cytuj

A na dodatek każą skończyć 3 miesięczny kurs...

A ja właśnie myślę bardzo pozytywnie o tym kursie. Będziecie przeszkolone w wyjmowaniu psów, reakcjach na np. atak psa, lub innych sytuacjach. Dobry pomysł, u nas też mogliby coś takiego zrobić :)
Zapewniam Was, że zalezy im na wolontariuszach, ale także na ich bezpieczeństwie. Co do 18 roku życia - w sumie można to zrozumieć, bo do Waszej pełnoletności schronisko odpowiada za to co się Wam stanie..
Zapisane

vioaoiv

  • *
  • Wiadomości: 9883
    • WWW
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #71 : 2004-11-27, 20:47 »
hmm... masz racje 8) ;)
Zapisane

aneta

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #72 : 2004-11-27, 21:26 »
Nie wiem ktory adres chcialas wiec podaje obydwa
http://www.psianiol.org.pl/
http://www.canis.org.pl/
Zapisane

tarunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3388
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #73 : 2004-11-27, 22:27 »
VioaoiV a wasza grupa jeździ w określone dni czy różnie? I co dokładnie tam robicie?
Zapisane
Oh how I wish to go down with the sun...

Lalaith

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #74 : 2004-11-27, 23:09 »
Cytuj

VioaoiV a wasza grupa jeździ w określone dni czy różnie? I co dokładnie tam robicie?

Pozwól, że się wypowiem, bo do grupy też należę. Jeździmy w soboty, a teraz staram się załatwić jeszcze wyjazdy w poniedziałki i piątki - ale to nie obowiązkowe (jesli mozna to tak ująć, bo nic nie jest obowiązkowe) bo chodzi o sprzątanie boksów. W soboty wychodzimy na spacery (przede wszystkim), robimy zdjęcia psom do akcji znajdywania im domków, w cieplejsze dni kąpiemy i strzyżemy z kudełków :)
Zapisane

Forum Zwierzaki

Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedz #74 : 2004-11-27, 23:09 »

Karooola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2232
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #75 : 2004-11-28, 16:17 »
Cytat: aneta
Nie wiem ktory adres chcialas wiec podaje obydwa
http://www.psianiol.org.pl/
http://www.canis.org.pl/


Te znam, chodziło mi o prawdziwy, w sensie że ulica jakaś tam itp. :p

I ponawiam pytanie: jesteś tam wolontariuszką czy po prostu znasz to schronisko?  :D
Zapisane

aneta

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #76 : 2004-11-28, 22:47 »
Aaaaa  :lol:

Cytuj
Właśnie przed sekundą byłam na jego stronie. Podasz mi jego dokładny adres

Tzn. na ktorym z tych co podalam? :lol:

Canis to jest takie przytulisko. NIe ma rzadnego schroniska, zadnych klatek na dworzu. To wszytsko miescie sie w mieszkaniach wolonariuszek i tych ludzi ktorzy tam pracuja. A czasami nawet i w hotelach sie umieszcza zwierzaki, glownie psy.

PSi Aniol to jet male schronisko mieszczace sie niedaleko petli 521 w Falenicy.

Nie zauwazylam ze sie mnie pytasz o wolontariat  :oops:
Nie jestem w zadnym z nich wolontariuszka  ;) Bylam raz w Falenicy. Jak sie pytalam ludzi to nie wiedzieli ze cos takiego jest  :o  Jedynie pani w sklepie przy petli mniej wiecej wskazala droge...
Zapisane

tarunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3388
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #77 : 2004-11-29, 11:14 »
Czyli jakbym jeździła z wami to nie musiałabym w każdą sobotę (bo myślę ze mogłabym tylko 2-3 razy w miesiącu) ?
Zapisane
Oh how I wish to go down with the sun...

aneta

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #78 : 2004-11-29, 15:04 »
A jak dokladnie to wygladalo zapraszam ania.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=16937]tu ;)
Zapisane

Michał z Warszawy-Ursus

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 640
  • Kocham Boga, ludzi i zwierzęta.
    • WWW
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #79 : 2004-11-29, 17:44 »
Żebyście wiedzieli jak ja chce pomagać takim zwierzątkom ale do Gdańska mam troche daleko także odpada i żałuje tego, ale na razie pomagam też bezdmonym ale ludziom.
Pozdrawiam, życze zdrowia.
Zapisane
,,Trzymaj się wąskiej i krętej ścierzki"- Śp. Ojciec Pio.

halina

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #80 : 2004-11-29, 18:41 »
Michał a co za problem pojechac do schroniska w wawie??
Zapisane

Forum Zwierzaki

Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedz #80 : 2004-11-29, 18:41 »

Lalaith

  • Gość
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #81 : 2004-11-29, 19:19 »
Cytuj

Czyli jakbym jeździła z wami to nie musiałabym w każdą sobotę (bo myślę ze mogłabym tylko 2-3 razy w miesiącu) ?

Jasne, więcej szczegółów u mnie lub u Vioa na gg ;) Podawane już sto razy ale.. 1732729

Michał, faktycznie, masz u siebie schroniska przecież! :)
Zapisane

Karooola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2232
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #82 : 2004-11-29, 19:49 »
Cytat: aneta
Aaaaa  :lol:

Cytuj
Właśnie przed sekundą byłam na jego stronie. Podasz mi jego dokładny adres

Tzn. na ktorym z tych co podalam? :lol:

Canis to jest takie przytulisko. NIe ma rzadnego schroniska, zadnych klatek na dworzu. To wszytsko miescie sie w mieszkaniach wolonariuszek i tych ludzi ktorzy tam pracuja. A czasami nawet i w hotelach sie umieszcza zwierzaki, glownie psy.

PSi Aniol to jet male schronisko mieszczace sie niedaleko petli 521 w Falenicy.

Nie zauwazylam ze sie mnie pytasz o wolontariat  :oops:
Nie jestem w zadnym z nich wolontariuszka  ;) Bylam raz w Falenicy. Jak sie pytalam ludzi to nie wiedzieli ze cos takiego jest  :o  Jedynie pani w sklepie przy petli mniej wiecej wskazala droge...


Byłam na www.psianiol.org.pl czy jakoś tak :P
:)
Zapisane

Karooola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2232
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #83 : 2004-12-01, 16:54 »
Cytat: bagsiks
fajnie ja jestem wlasnie w tej grupie wolontariuszem a jak masz na imie???


To do kogo? :p
Zapisane

vioaoiv

  • *
  • Wiadomości: 9883
    • WWW
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #84 : 2004-12-01, 18:58 »
do taruni chyba :P
Zapisane

Karooola

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 2232
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #85 : 2004-12-01, 19:28 »
Heh...
Zapisane

tarunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3388
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #86 : 2004-12-02, 21:39 »
Jeśłi to było do mnie, to Asia. Ajeśłi nie do mnie, to i tak nie zaszkodzi, jeśli się dowiecie ;) I być może w następną sobotę będę mogła pojechać :] Już się nie mogę doczekać.
Zapisane
Oh how I wish to go down with the sun...

tarunia

  • *
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 3388
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #87 : 2004-12-29, 20:23 »
Czy w tą sobotę też się spotykacie??????
Zapisane
Oh how I wish to go down with the sun...

Forum Zwierzaki

Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedz #87 : 2004-12-29, 20:23 »

Miyu

  • Gość
Re: Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #88 : 2004-12-31, 15:11 »
Cytat: VioaoiV
Witam,
Widzę że jest dużo osób z Gdańska- może ktoś z Was chciałby zostać wolontariuszem? Ja, oraz Lalaith, jeździmy do schroniska na Orunii z grupą, która w sumie liczy ok. 10 osób, ale dzisiaj na przykład było 5. "Opiekuje się" nami Edyta, 25-letnia, bardzo miła "dziewczyna". Co robimy? Wyprowadzamy pieski, czeszemy je i strzyżemy, myjemy, a także inne różne prace- np. pomagamy sprzątać u królików i świnek morskich, sprzątamy u szczeniąt... Mamy też kilka kózek.

CZY KTOŚ CHCIAŁBY POMÓC?

Ja bym chiała, ale nie mieszkam tam...
Zapisane

Michał z Warszawy-Ursus

  • *
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 640
  • Kocham Boga, ludzi i zwierzęta.
    • WWW
Gdańskie schronisko- potrzebni wolontariusze!
« Odpowiedź #89 : 2004-12-31, 15:55 »
A ja mam takie pytanie dotyczące wolontariatu.
Czy każdy wolontariusz w zchronisku zajmuje się tylko pieskiem takim jak on chce czy wogule wszystkimi.
Pozdrawiam, życze zdrowia.
Zapisane
,,Trzymaj się wąskiej i krętej ścierzki"- Śp. Ojciec Pio.
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
 

Strona wygenerowana w 0.106 sekund z 31 zapytaniami.